Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 21. oktober 2013

Ugler...

Dagens prosjekt har vært å lage veggpynt til barnerommet
utav restene etter vognposen jeg laget..

Den kan du se HER.....




Jeg har klippet ut uglene, sydd dem dobbelt og fylt dem med vatt....




Har vært i området rundt hytta og saget en gren av rognetre
som allerede var nedsaget av naboen....




Uglene er festet med tråd som er sydd på baksiden og så knyttet
rundt grenen...



Jeg er fornøyd med resultatet og nå gjenstår det å se om
de vordende foreldrene også er fornøyd....


- Posted using BlogPress from my iPad

11 kommentarer:

  1. Du er kreativ. Så fine og morsomme ugler. De vordende foreldre må være meget heldige.

    SvarSlett
  2. Den vordende moren21. oktober 2013 kl. 18:40

    De er fornøyd! Den var fin :)

    SvarSlett
  3. Næææ så søte! Du har jo en fantastisk kreativitet og er virkelig ide rik! Godt jobbet :)

    SvarSlett
  4. Jeg er helt sikker på at uglene blir godt mottatt.

    SvarSlett
  5. Så flink du er, har sett på vognposen også, så lekkert og kreativt! :)Virkelig inspirerende, uglene er kjempesøte!:)Klem fra Else Britt:)

    SvarSlett
  6. Så supersøøøøt! Får meg til å smile.

    SvarSlett
  7. Det var virkelig flott, fru Tunheim. Så flink du er. Er sikker på at de. Ordnede foreldrene bare elsker denne.

    SvarSlett
  8. Denne var jo bare helt skjønn !!

    Hvor tar du det fra - tenker jeg, kreative frue, det er DU :)

    SvarSlett
  9. Så fine ugler! Skikkelig sjarmerende uttrykk på de alle sammen! :-)

    SvarSlett