Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 19. oktober 2013

Tapas....

stod på menyen hos oss i kveld...




Jeg ønsket å teste ut et par tre nye retter og noen blei mer
vellykkede enn de andre.

De gratinerte blåskjellene med blåmuggost
gikk i søpla. Kyllingen marinert i lønnesirup blei kjempegod
og kommer nok til å bli laget igjen. Baconfyllt sjampinjong
gratinert med blå castello blei for salt.

De andre rettene, humus, minipai med laks og dill, fyllt
paprika, bacondadler og blomkål/brokkolisalat blei
godkjent.....





Desserten.... Irish coffee smakte utmerket!


- Posted using BlogPress from my iPad

7 kommentarer:

  1. Desserter kan ofte være prikken over i'en ;)

    SvarSlett
  2. Det ser godt ut, jeg er veldig glad i tapas. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  3. Jeg sier det igjen, du er flink. God søndag fra strømløse Hvaler.

    SvarSlett
  4. Jeg elsker tapas! Takk for tips =)
    Desserten ser jo nydelig ut da!! =)

    SvarSlett
  5. Tapas er godt!
    Var på restaurant på fredag og spiste tapas buffe, smakte himmelsk :)

    SvarSlett
  6. Skitt! Det blir litt prøving og feiling. Kjedelig når mat går i søpla.

    SvarSlett
  7. Tapas er så godt! Jeg elsker sånne småretter der man kan får flere gode smaker uten å bli stappmett (selv om det er fullt mulig!) Irish coffee er aldri feil;)

    SvarSlett