Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 17. oktober 2013

NRK nett-tv.....

er uunnværlig for oss som er på farten til alle
tider.....





I dag er jeg kommet til Kristiansand og har fått sett siste
episode av Luther og 6. episode av Side om side på Nett-tv.

I kveld har jeg en plan om å se første episode av
Visepresidenten på NRK2, om jeg klarer holde meg
våken da. Vekkeklokken er satt på 04.00 til i morgen
tidlig.

- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Veldig greit med nett-tv når man er på farten som du ofte er, eller hvis alle i familien har ulik smak på hva som går på tv.
    Om en uke skal jeg definitivt se på NRK, siden sønnen min er med i et program. Jeg skal gi beskjed når det nærmer seg..........:)

    SvarSlett
  2. Jeg synes NRK sin nett tv og radio har blitt fantastisk bra, og jeg elsker tv og radio uten irriterende reklame. Jeg betaler lisensen min med glede, heller det - enn reklame. oh my godd!!! :D

    SvarSlett