Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 2. oktober 2013

Nå er jeg kommet til Bodø....

og har tatt meg en forfriskende morgentur ut på moloen...



Det bygges i Bodø også. Nytt kulturhus forstod jeg...



Det blåser noe veldig her i dag og ikke minst her ytterst på piren..

I går da jeg var i Molde, fikk jeg plutselig besøk på terrassen min av pene unge menn som rappellerte ned hotellet. Det var visst skilandslaget i sprint som var på treningssamling...

Nei, nå er det på tide å forlate blåsten her ute og ta turen tilbake til hotellet for litt frokost....


Sendt fra min iPhone...

4 kommentarer:

  1. Ha ha du, ingen bilder av de pene unge mennene?
    I Bodø har jeg familie, eller rettere sagt på Kløkstad som ligger mellom Bodø og Kjerringøy. En nydelig plass.
    Derfra kan vi se rett over til Lofoten og fyrett Landegode.

    SvarSlett
  2. Ikke vært i Bodø....
    Håper dere lettet avgårde greit der, dog vind

    SvarSlett
  3. Å hahaha, hva sa du da når de kom nedover ? hallo hallo, god tur videre? hahahahhaa
    morsomt i grunn! Håper de kom seg trygt ned da hahahaha

    Bodø er en fin by, hvor mange timer har du "landlov" for å si det sånn? Gjennomsnittlig? Det varierer kanskje veldig?

    ha en fin tur videre på jobben :)

    SvarSlett
  4. Fritiden på hotell varierer veldig. Fra 10-12 timer til 25-26 timer sånn ca.

    SvarSlett