Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 23. oktober 2013

Amour....

Vi så denne nydelige filmen på DVD på søndagskvelden
på hytta...






Filmen handler om et pensjonert middelklasse musikklærer-
ektepar der hun en dag plutselig får slag og blir mer og mer
pleietrengende.

En film om alderdom og død. Vi følger paret på nært hold
der ektemannen steller og pleier sin elskede kone hjemme
i leiligheten, der det meste av filmen foregår.

HER kan du se trailer fra filmen....

Amour fikk Oscar for beste utenlandske film i 2012


- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Den filmen har jeg sett... Jeg synes det er en nydelig og sterk film.

    SvarSlett
  2. Takk for filmtips, denne er også noe for meg tror jeg. Ha en fin dag. Klem fra meg

    SvarSlett