Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 7. september 2013

Lurer du på hva du skal spise i kveld?


Da foreslår jeg kyllingfilet med blåmuggost, stekt pære og
salat. Ja om du liker blåmuggost selvfølgelig, det er det jo
ikke alle som gjør.....




Hverdagskylling med lørdagssmak sier magasinet og det
var himmelsk godt, men så er jeg veldig glad i både
kyllingfilet, blåmuggost og pærer.

Jeg har brukt tyrkisk youghurt i steden for lettrømme.




Denne retten fant jeg også i siste utgave av Mat&Vin og mer
frister. Blant annet en ingefærkake....



- Posted using BlogPress from my iPad

5 kommentarer:

  1. Mmmmm.... Takk for tips! =)
    Fantastisk blad da!

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk for tipset :)

    SvarSlett
  3. Blåmuggost...litt samme smak som gorgonzola..?
    Kylling er vel mitt favoritt kjøtt, kan brukes til så mange forskjellige retter :)

    Idag blir det lasagne her.....og en stor en, så har jeg middag til imorgen klar også...hehe

    God helg !

    SvarSlett
  4. Nok en fristelse fra din kant :) TAKK! Blåmuggost i de fleste varianter elsker jeg.
    Siden jeg er gressenke denne helgen har menyen stått i vegetarianerens tegn. Delvis ved å tage hva man haver i kjøleskapet, og delvis finne noe spiselig i hagen. Som egendyrket aspargesbønner og rødbeter. Woket i olje sammen med sjalottløk er virkelig godsaker.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det hørtes ut som om det er etter min gane....

      Slett