Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 21. september 2013

Lørdagsjobb.....

Jeg har vært på Kreta i dag. Faktisk var vi der allerede kl. 09.40 i dag tidlig, før andre har tenkt på å stå opp en lørdags morgen. Returen gikk til Kristiansand.




Jeg stod stod opp klokken 03.30. Fy søren så tidlig og fuglene er heller ikke våkne på den tiden....




For ikke å sovne i en stol på hotellrommet nå i ettermiddag tok jeg en tur ut i bygatene i Kristiansand. Der møtte jeg på denne sandskulpturen...




...og endte selvfølgelig opp på favoritten Drømmeplassen med en kaffe i forsøk på å holde meg våken til det er leggetid...

I morgen går turen til Oslo og så til Gdansk før jeg ender
opp i Ålesund....

Sendt fra min iPhone...

4 kommentarer:

  1. Å, stakkars deg. Jeg var trøtt PÅ jobb i dag, etter en natt uten søvn. Fullmåne i natt, pluss en nabo som hadde fest langt ut i de sene morgentimene........hjesph.
    Jeg håper du har holdt deg våken til nå.
    Vi venter gjester til middag, kenguru på menyen. Best å holde seg våken.
    Ha en behagelig lørdagskveld, fru Tunheim .

    SvarSlett
    Svar
    1. Wow....kenguru.... Det var spenstig!

      Slett
  2. Hmmmm... Det var tøft. Ikke rart du må ha noen fridager istrekk for å komme deg etter slike vakter.

    SvarSlett
  3. Tidlig start på dagen dette her, kanskje ikke så rart hvis du vil legge deg tidligere ikveld?

    Sov godt, når du møter sengen ikveld :)

    SvarSlett