Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 12. september 2013

Filmkveld i går....

med et glass rødvin og nydelige filmer leid på iTunes....



Before Sunrise så jeg for mange år siden, men et gjensyn
er den vel verdt.

Jesse og Céline møtes tilfeldig på toget fra Budapest.
Spontant går de av i Wien og tilbringer et døgn der før
Jesse drar tilbake til USA og Céline til Paris. De avtaler
å møtes samme sted om 6 måneder. Møtes de igjen?

Trailer kan du se HER




I Before Sunset møter vi dem igjen 9 år senere i Paris. Jesse
er forfatter og på lanseringsturné i Paris der Céline bor.

Trailer kan du se HER




Nå gleder jeg meg til å møte dem igjen nok en gang.

Before Midnight, filmen om dem 18 år etter første møte på toget,
går nå på kino.

Har du ikke sett disse filmene så anbefaler jeg dem varmt. De to
første er stille filmer med mye dialog og lite persongalleri. Den
tredje, som nå går på kino, virker mer frodig etter traileren å
dømme.

Traileren for Before Midnight kan du se HER

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Ikke sett noen av disse her...
    Så det var ett bra tips :)

    SvarSlett
  2. Takk for bra tips- de skal noteres opp :)

    Håper du får en flott helg fordi om du skal jobbe

    Klem fra Monica

    SvarSlett