Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 1. september 2013

Det ene....

..tar det andre med seg sies det, og det skal være sikkert og visst!





Nå er jeg på an igjen med mer maling og jeg som trodde det skulle bli veldig lenge til jeg skulle male mer etter at jeg var ferdig med utestua på hytta i vår.

Maleren malte kjøkkentaket og nå ser jeg at veggene også trenger et strøk. Ja, ja...da er det bare å kaste seg rundt og finne frem aviser og tape atter en gang....

Godt jeg har fire fridager til rådighet.

Sendt fra min iPhone...

9 kommentarer:

  1. Ja, slik er det. Når man bare skal skifte lysbryteren, så ender ein opp med å pusse opp heile stua...

    SvarSlett
  2. Da får du utnytte de godt, stå på og jobbe :)
    Her har vi også begynt (hør jeg vier meg nå, mannen har begynt i dag med å sette av på stuetaket). Jeg skal ta veggene etter hvert.

    Og sånn går nå dagan... :)

    SvarSlett
  3. Det er alltid sånn. Jeg fant deg på instagram og følger deg. jeg er mariannbru der og du er velkommen til å følge.
    Klem

    SvarSlett
  4. Ja, pass deg nå.
    En gang startet jeg med å pusse opp sønnens rom, og endte med å pusse opp entreen, gangen, hele stua og soveromsgangen. Mannen var helt fortvila, for underveis, så jeg vi trengte noen nye møbler også.......
    Men det er så deilig når alt er nymalt, lykke til.

    SvarSlett
  5. Hi hi..ja det er sånn altså det ene drar alltid med seg det andre :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Been there, done that! Lykke til!

    SvarSlett
  7. Lykke til med malejobben, du er driftig!:-)
    Jeg skulle ønske at den inspirasjonen nådde meg...(det gjenstår enda siste strøk med maling på ett av hagemøbel -settene her...får ta uka til hjelp...)
    Men, jeg ble i alle fall inspirert av det matbladet i innlegget ditt under her...tror jeg må bake ei eplekake..mmmm

    SvarSlett
  8. Ja det har nok en tendens til å bli sånn :) Men så blir det jo så fint da :)

    SvarSlett