Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 29. september 2013

Da er det bare å pakke kofferten igjen....

for i ettermiddag å dra ut på nye "eventyr" i fire dager....







Denne gangen i Tromsø, Bodø og Molde.

Jeg vet ikke hvem jeg skal jobbe med før jeg er kommet på flyplassen.
Ofte er det noen jeg aldri har møtt før, eller kanskje er det noen jeg kjenner
ganske godt og har jobbet med tidligere. Aldersmessig kan det spenne
fra 20 til 65 år. Noen er født og oppvokst i Norge, andre ikke.

Så får jeg se hva de neste fire dagene har i vente.

- Posted using BlogPress from my iPad

7 kommentarer:

  1. Du må ha fine jobbedager. Norge har jo vist seg frem de siste dagene, og det må være nydelig fra flyet (hvis du rekker å se ut).

    SvarSlett
  2. Fridager går fort. Men det gjer arbeidsdager også. God tur.
    ( eg har tatt meg ei lang bloggepause. Er innom for å lese, men blitt sløvare med kommentering)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en fin jobbeøkt og håper du treffer hyggelige og koselige kollegaer (og flinke!) :)
    God tur til Tromsø, Bodø og Molde! :)

    SvarSlett
  4. Uansett: dere gjør en jobb det står respekt av!
    Ha fine turer i lufta:)

    SvarSlett
  5. Bare i Norge denne gangen jo. God jobbøkt :)

    SvarSlett
  6. Hei og hallo igjen.
    Må si jeg har hatt deg i tankene flere ganger på disse laaange flyturene nå tur/retur Kina. Vi fløy med SAS og var superfornøyde. Det virket som cabinansatte som var danske, svenske og kinesiske hadde det trivelig sammen. De spøkte og lo i det vi entret kabinen.
    Slike lange utenlandsturer har du ikke lenger kanskje?

    SvarSlett