Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 30. august 2013

The Paradise.....

Som tidligere sagt så elsker jeg britiske kostymedrama.
Og det er ingen ulempe at de er laget av BBC. Det kan
de folkene som jobber der....




I går kveld gikk foreløpig siste episode på NRK, men ryktene
sier det kommer mer og jeg gleder meg allerede.....



Jeg har tilbrakt ettermiddagen i Oslo i dag med denne
flotte utsikten fra hotellrommet. Det meste av tiden har jeg
faktisk vært på rommet. Jeg bare måtte få med meg siste
episoden av The Paradise i går og var derfor ikke i seng før
00.30. Og med vekkeklokken på 04.00 i dag tidlig og 3,5 timers
søvn, så fristet den med en liten lur på rommet før jeg skulle
møte mine kollegaer til middag.

Og nå er jammen vekkeruret stillt på 04.00 igjen for i morgen
tidlig!



God helg!



- Posted using BlogPress from my iPad

6 kommentarer:

  1. Eg òg likar dei engelske seriane.
    Men eg lure litt på kvifor denne blir viste
    så seint på kveld. Kanskje valkampsendingar i staden.
    Du har korte netter ja, håpe du får gode fridagar til å kvile deg oppatt :)

    SvarSlett
  2. Ja, du slike kostyme dramaer er blant mine favoritter også !

    Og tenk til høsten skal Downton Abbey på engelsk TV, så da er det vel ikke lenge før den kommer til NRK også...tenker jeg...

    God jobbhelg

    SvarSlett
  3. Ja det er en flott serie, men ble litt for sent for meg de siste episodene. Derfor så er jeg så galen på denne valgkampen og NRK *smil* Ha en fin helg.

    SvarSlett
  4. Som deg elsker jeg slike serier. Vi har jo reist så siste episode fikk jeg ikke sett. Nå er vi (der Helen bor) i castellon'n i vakre Bolsena.

    God helg til deg.

    SvarSlett
  5. Åh det ante meg ... jeg burde ha sett på denne :(
    Vel jeg håper den er på NRK nett tv da.
    Jeg elsker jo kostymedrama jeg også :)

    SvarSlett
  6. Den utsikten må være fra Royal Christiania. Har nok gått glipp av den serien, sett veldig lite TV i sommer

    SvarSlett