Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 19. august 2013

Rips.....

i bøtter og spann....




Jeg har plukket to kilo og det synes ikke på buskene
engang. Jeg planlegger å ta dem med til eldresenteret der
min far bor. Jeg har kjøpt vaniljesaus også og håper det kan
falle i smak hos beboerne og bringe frem litt gamle minner.

Jeg vet ikke om de har mulighet og lov til å ta imot
mat utenfra til beboerne, men det vil vise seg....

- Posted using BlogPress from my iPad

11 kommentarer:

  1. Åh,så koselig å få servert det da... må vel kunne ta imot det!
    så godt det er med vaniljesaus på rips. veldig populært hos oss. spiser masse av det.
    fin dag til deg,

    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Tror nok du får lov til det, og det ser er himmelsk godt ut. Jeg har også Endless summer hortensia, og den blomstrer lite i år og det gjorde den i forfjor også. I fjor tok den helt av og ble kanskje nummeret for stor.

    SvarSlett
  3. Det høres flott ut. Og jeg er sikker på at du får servere dem.
    Noen av mine rips har blitt gele og saft, mens andre ligger i fryseren. Deilig å ha litt til vinterens også. Skal prøve meg på mere desserter.

    SvarSlett
  4. For en nydelig tanke :)

    Rips, bringer fram barndomsminner....
    Husker bestmor lagte alltid sagt og ripsgele....fine minner :))

    SvarSlett
  5. Høres deilig ut :)
    Håper du fikk levert dem, og at de koste seg på eldresenteret!

    SvarSlett
  6. Så hyggelig gjort da. Det er jeg sikker på vil falle i smak.

    SvarSlett
  7. For ein god idè.
    Det vil heilt sikkert falle i smak.

    SvarSlett
  8. Anna-Marie Alta.

    Så omtenktsom av deg.Håper de gamle får kose seg med rips og vaniljesaus.

    SvarSlett
  9. Rips med vaniljesaus, - det finnes knapt noe bedre! Håper du fikk servert dem og gjort dagen et hakk bedre for de eldre:)

    SvarSlett
  10. :-) Nå ble jeg varm og øm om hjertet; for en superhyggelig gjerning! Håper det ikke finnes noen restriksjoner. Og om det gjør; at det finnes noen der som er vettuge nok til å omgås dem...

    Ha en fin kveld videre.
    Klem

    SvarSlett
  11. Det hørtes veldig koselig ut- og blir sikkert satt stor pris på av de heldige beboerne! :-)

    SvarSlett