Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 17. august 2013

Jeg inviterte Mannen....

på en treretters middag i går og jeg skulle være
kokk og servitør.....




Jeg fikk inspirasjon etter middagen vår i Skagen til å
lage Buerre Blanc og den blei servert til torskeloin denne
gangen. Jeg skulle ha fersk kveite, men det var ikke på
butikken. Torskeloin var ingen dårlig erstatning.

Desserten er bringebærkrem med chiafrø og bærene
er fra hagen, det er sveitsermynten også. Så deilig å bare
gå ut og plukke....

Ha en fin lørdag!

- Posted using BlogPress from my iPad

5 kommentarer:

  1. Det der så aldeles nydelig ut.
    Så flink du har vært.
    Regnet med at Mannen var fornøyd ettermåltidet.
    Ha en riktig god helg.

    SvarSlett
  2. Slurp! Dette ser kjempegodt ut :)

    Ønsker deg og mannen en riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Hvilken heldig mann!
    Ser nydelig ut =)

    SvarSlett
  4. Mmmm, skule gjerne sittet ved det middagsbordet... Heldige mannen din! :-)
    Fortsatt god lørdag!

    SvarSlett
  5. mmm ser virkelig godt ut! Tror du er flink til å lage mat du :)

    God helg!

    SvarSlett