Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 3. august 2013

Familielunch...

I går dro jeg hjem fra hytta for å tilbringe helgen sammen
med Studenten og kjæresten.....




Det er ikke ofte hun er hjemme, travle jenta og i kveld var
de invitert i bryllup og jeg lykkelig for å få henne hjem en tur.


Jeg inviterte Revisoren og Inginiøren også til lunch i dag. En
ny erfaring å ikke bare ha døtrene rundt bordet, men også
deres kjærester og skal si det er koselig.....

Sommeren har akkurat startet på siste akt, lyngen begynner
å bli lilla, rognebærene går fra grønt til svakt orange for så
å bli røde og jeg liker det ikke....men samtidig er det noe flott
ved det også.



- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. De skal forvaltes godt de gylne stundene man har tid sammen med travle "barn". Og ikke minst kjærester. Du verden så rik man kjenner seg, etter sånne timer.
    Og hvor trist det er når fine kjærester som man har også har blitt glad i, en dag forsvinner ut av familiesfæren….

    SvarSlett
  2. Så koselig å ha barna hjemme med sine kjærester!
    Jeg gleder meg til alle våre barn kommer hjem med sine
    - når den tid kommer!
    Vi må ha et veldig veldig stort spisebord ;)

    Ja, jeg er enig med deg at det er trist når sommeren
    skriver sitt siste kapittel, men tiden som kommer er jo også vakker...
    Men vil veldig gjerne ha sommeren minst en måned til!!!


    SvarSlett
  3. Så hyggelig :)
    Godt når de tar med sine kjærester hjem.
    Her hos meg tror jeg ikke lyngen får noen annen farge en brunsvidd i år........ Kanskje det hjalp lit med regnet vi har hatt de to siste dagene)

    SvarSlett