Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 9. august 2013

Bjellandstrand gård...

på Tromøya utenfor Arendal...



I går besøkte vi stedet for å spise lunch etter at vi hadde vært i Arendal på formiddagen.


Vi valgte lunchbufé og spiste i hagen som hadde mange ulike små sittegruppper. Gartneren hadde sikkert tatt seg fri denne sommeren. Hagen var veldig koselig, men bar preg av litt lite stell og vedlikehold.


En butikk som selger oljer, pesto, spansk keramikk osv. var der i tillegg til bakeri med ferske bakervarer og iskrem fra Kolbotn.

Sendt fra min iPhone...

3 kommentarer:

  1. Dette hørtes ut som et fint sted å besøke. Jeg har hatt mange gode sommerferier på både Tromøya og i Arendal, så nå strømmet minnene på. :)
    Ønsker deg en deilig helg.

    Nå er det sol, og jeg benytter sjansen til å plukke blåbær på egen tomt. Et vell av dem, og er så deilig å ta frem fra fryseren til pai eller som syltetøy når vinteren kommer. :)

    SvarSlett
  2. Det er koselig på Bjelland gård :)
    Du har bare vært en liten time unna meg ;)

    SvarSlett
  3. Det så ut som et hyggelig sted.
    Jeg håperdu nyter din ferie fremdeles.
    God helg.

    SvarSlett