Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 27. august 2013

Alt har en ende....

også disse fire fridagene....




Allikevel kjenner jeg meg heldig som har hatt fri fra
jobb og mulighet til å benytte disse utrolig flotte dagene
på hytta. Det har vært så stille og fint på sjøen at
til og med jeg har kjørt båten og det er ikke ofte jeg gjør.

Kanskje jeg skal prøve å bli mer interessert i å kjøre,
ikke bare sitte på.


- Posted using BlogPress from my iPad

5 kommentarer:

  1. Jeg håper du får noen fridager igjen, mens det er noe igjen av sommeren.

    Nå har jeg bestilt boken av W Trevor på biblioteket. Den høres så fin ut.
    Og idag var jeg for første gang på et "Boksnakk-treff" på vårt lokale bibliotek. En av bibliotekarene presenterte endel bøker, og det som var så fint var at det ikke var nyutgivelser, men eldre bøker som hun mente burde leses, men som drukner litt i alt det nye.

    SvarSlett
  2. Så flink du er som prøver deg på båtkjøring :)

    Stå på !!

    SvarSlett
  3. Ser ut som et herlig sted å hvile tanker og kropp. Et godt sted å hente seg inn igjen.

    SvarSlett
  4. Det er mitt mål og - kjøre mer båt. Liker best å sitte på :)

    SvarSlett
  5. Hi Fru!! It has been along time. The word is: tap. You had a 'b' instead of a 'p' (close :D)

    You are so lucky to have fresh water. Our waters are so polluted now days. But we buy filtered water (and reverse osmosis ?) at a discount grocery store for 30¢ a gallon which is so much cheaper. Trust thrifty me. LOL

    Thanks for stopping by!!!

    SvarSlett