Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 28. juli 2013

Fuglesong....

Miniserie i to deler på NRK i kveld håper jeg er perfekt
avslapning på hotellrommet i Oslo etter en lang dag på
jobb til Tenerife.....

Og på turen i dag hadde vi en frodig og brystfager
kvinnelig passasjer med dyp utringning som plasserte
røvinflasken sin mellom brystene sine til temperering,
tro det eller ei....

Nå har jeg sett det også og lurer på hva som får noen til
å gjøre slikt i all offentlighet, for særlig delikat var det ikke...
eller er jeg for "prippen"?



NRK skriver;

Am. drama basert på romanen "Birdsong" av Sebastian Faulks. Handlinga går føre seg i Nord-Frankrike under den første verdskrigen. Ein ung soldat, Stephen Wraysford, er plaga av minnene om ei ulykkeleg kjærleikshistorie medan han kjempar i skyttargravene. Med: Eddie Redmayne, Clémence Poésy, Matthew Goode, m.fl. (Birdsong) (1:2)


- Posted using BlogPress from my iPad

9 kommentarer:

  1. Hahaha! Er det mulig... Nei, du er ikkje for prippen.
    Ha ein fin TV kveld.

    SvarSlett
  2. Vi sitter også klare for Fuglesang.
    Godt jeg liker best hvitvin som kan drikkes kald.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Sitter og ser på Fuglesong. På meg virker den trist. Eller er det meg? Tror ikke det for jeg har hatt en herlig dag. Kanskje jeg ikke er helt konsentrert bare. Ha en god søndagskveld.

    SvarSlett
    Svar
    1. Uff, ja. Det må ha vært mer grufullt enn noen kan tenke seg det livet der i skyttergravene...

      Slett
  4. Er det mulig!!?? Prippen?? Nei.
    Fuglesang ..hm...den har jeg visst glemt...så reklame for serien og tenkte jeg skulle følge med, men nå har jeg visst gått glipp av første episode...

    SvarSlett
  5. Seriøst?? Ikke prippen nei!
    Har lest boka, ganske tøft det livet der.

    SvarSlett
  6. Hehe, var hun finnmarking kanskje? Ikke helt uvanlig her nordpå :-)

    SvarSlett
  7. Ja, du ser nok litt mye rart blant passasjere....den er ny for meg, varme mini rødvinsflasken mellom brystene....hmmmmmm...

    Prippen, nei tror ikke det, jeg ville reagert også, og hvis noe syns jeg var rar pga av det, skylder jeg på at jeg er tross alt halvt engelsk, og de er litt pripne...hehehe

    SvarSlett
  8. Jeg har store bryster, men jeg tempererer ikke vinen min der......du er ikke prippen i det hele tatt. Noen ganger glemmer kanskje folk hvor de er noen ganger........
    Men da fikk du jo litt show med på turen.
    Endelig ferie på meg også.....frem til søndag. Vi får nyte mens vi kan.

    SvarSlett