Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 19. juli 2013

Ferietid....

det er det så absolutt på jobb hos meg....



Smekkfulle fly der flere enn vanlig trenger assistanse og
oppmerksomhet. Mange barn som reiser alene, barnefamilier
med babyer som skriker og bæsjebleier som lukter, passasjerer
som ikke har fått sitte sammen av forskjellige årsaker og de som
finner sitt sete opptatt av noen som har satt seg feil....

Heldigvis er de fleste i godt humør og i feriestemning.

Det er så definitivt sommertid i luftfarten også.....




- Posted using BlogPress from my iPad

7 kommentarer:

  1. Slik du forteller det, kommer jeg med en gang i feriemodus......
    Hvert år begynner ferien min denne helgen. Dessverre blir det ingen sommerferie i år....... Jeg kjenner det på meg, at det hadde vært deilig.......
    Kanskje jeg må vinne i Lotto først?
    God jobbehelg.

    SvarSlett
  2. Jeg håper det er sant at de fleste er i godt humør :-) ..... ellers syns jeg så inderlig synd på dere som jobber ombord :-(
    Utrolig hva passasjerer kan "kreve", syns jeg... og jeg er bare en medpassasjer som observerer!
    All ære til dere som gjør det beste av luftfarten <3 Jeg er imponert og bøyer meg i støvet!! (og dette er IKKE IRONI! Jeg mener det !!! :-))
    Alle gode ønsker til dere flittige på vinger :-)

    SvarSlett
  3. Hva hadde vi gjort uten dere fine folka som er på jobb up in the air?!

    :)

    Keep up the good work sier jeg bare!!! :D

    (hilsen hun som er så redd for å fly, men skal prøve hypnose mot det snart!!!)

    SvarSlett
  4. Ja kan tenkte meg du merker at det er sommer og ferietid på jobb!

    God helg!

    SvarSlett
  5. ..og du går rundt og smiler og sier "kaffe, te, kaffe, te" og hjelper alle til rette, spesielt barna. Det er min erfaring med dere som jobber i lufta. God helg!

    SvarSlett
  6. Jepp, nå er det SOMMER ferie uten tvil !!

    Ser stor forskjell ellers i året....og vi som du vet, flyr ganske mye :)

    Sist nå med SAS, og de landet 20 minutter FØR tiden i Roma på tirsdagen...hehe

    SvarSlett
  7. Jeg glemmer nok litt at andre reisende mangler trening. Jeg har nok tenkt at mange er hensynsløse som ikke ser at de sperrer for køen inn eller ut av flyet fordi de har stanset opp i midtgangen.

    SvarSlett