Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 5. juni 2013

Når frisøren ikke har ledig time...

når jeg har fri og anledning, ja da finner jeg frem saksen
og stusser like godt av et par tre cm selv....



Det er ofte sånn at jeg oppdager at håret må klippes og da
må det skje nå med en gang og aller helst i går.....





Jeg skulle selvfølgelig hatt både før- og etter bilder, men jeg
tenkte ikke da på at dette prosjektet skulle foreviges...




Jeg blei fornøyd med klippen og så var de frisørutgiftene
spart.....

11 kommentarer:

  1. .. og nå lurer jeg på hva du egentlig ikke kan? Flott frisør også du jo :)

    SvarSlett
  2. You don't need a hairdresser when you are so clever to cut your own hair! Looks lovely...!

    SvarSlett
  3. Du ble jo kjempefin! Så flink du er! Og modig, som tør... selv tar jeg litt av luggen innimellom, men resten våger jeg ikke å prøve meg på, gitt...

    SvarSlett
  4. Kjempefin!
    Jeg ble litt nervøs av det første bildet :O

    SvarSlett
  5. Sier som Mormor Inger,
    hva er det du ikke kan?

    Okey, jeg vet vel kanskje at du ikke kan snakke italiensk...men bortsett fra det ?

    Du ble super fin, og modig gjort !
    Jeg sitter dog her og lurer på hvordan gjorde du det da bak på hodet...?

    Spent på hva du neste gang finner på av nye prosjekter...?

    SvarSlett
  6. Du trenger ingen frisør! Jeg lurer også på hvordan du fikk det til bak..! Med speil blir jo ting speilvendt, så da må man du definitivt ha gjort dette før? Jeg klipper andre, men ikke meg selv. Til nød litt midt foran;)

    SvarSlett
  7. Smarte deg og nydelig ble du. :))

    SvarSlett
  8. Det ble fint :-)) gjør det jeg også, og nå er det
    snart på tide , stusser luggen og litt På sidene,
    så får frisøren rette opp neste gang :-))

    SvarSlett
  9. Du er jammen smart. Kanskje jeg kunne vært. Min egen tannlege, og spart DE utgiftene? Hm......
    Husk å bruk pengene du sparte, på noe hyggelig til deg selv. ;)

    SvarSlett
  10. Anna-Marie Alta
    Tenk og være så allsidig og klippe håret sitt selv. Jammen ble det fin sveis også.

    SvarSlett
  11. Åsså med papirsaks tante. Du kan kjøpa deg ei sjikkelige frisørsaks på sparkjøp. Då blir det endå enklare :-)) Tone

    SvarSlett