Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 20. juni 2013

Lite søvn....

blei det på meg i natt. Jeg landet kl. 03.00, var i seng
en time senere og oppe igjen kl. 06.30....puhh...


Vi dro til hytta tidlig tidlig for å få mest mulig utav en aldeles
nydelig dag det blei meldt om og den har vært praktfull! 
Denne flotte kvelden tilbringes i utestuen med fuglekvitter 
som underholdning.

Jeg har sovet litt i bilen, litt i hengekøya og ellers så er det
jo ikke et problem med litt lite søvn en gang i blant.

De neste dagene er det dessverre meldt regnvær, St.Hans og
alt er det jo og solen snur.....

Men, jeg skal nok få regnværsdagene til å forsvinne som dugg
for solen om den ikke er her. Jeg har nemlig et nytt prosjekt ved
symaskinen på gang...

4 kommentarer:

  1. Døse litt av i hengekøya er ingen dum ide !
    Har også hørt det skulle blir dårlig vær til St.hans....synd :(

    Her er det hot, hot, hot, og skal også snu til uka, men her betyr det kun at det skal bli ca. 26-28 grader istedefor 32, og det hjelper !!

    Veldig spent på syprosjektet....
    les: Nysgjerrig !!!

    SvarSlett
  2. For midtsommeren må vi håpe på sol og fint vær. Hos oss på Skjærhalden deler været seg. Noe går over svenskelandet og noe går opp Oslofjorden. Det kan regne i Fredrikstad og så skinner solen på Hvaler.
    Ønsker deg en fin midtsommer og venter spent på hva prosjektet ditt er.

    SvarSlett
  3. Håper dere koser dere på hytta uansett vær. Her i Larvik er det meldt 30 mm (!) nedbør imorgen kveld iløpet av etpar timer. Gruer meg, for det kan jo ødelegge mye i hagen.

    Så bra kattemiddelet ser ut til å virke. Vi var plaget av at naboens katt lå i benken på uteplassen vår om natten. Jeg drysset sånt pulver litt her og der under benken, og det var effektivt. Har ikke sett den der i de siste to åra.

    God St. Hanshelg!

    SvarSlett
  4. Det var lite søvn, ja. Men soving i hengekøya høyres deilig ut.

    SvarSlett