Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 18. juni 2013

Akkurat nå.....


er vi over Portugal på vei til Oslo i et tomt fly....


Vi har vært på Tenerife med ferieglade nordmenn
som sikkert ser frem til en etterlengtet ferie i varmen...

Dette er første charterturen dit for sesongen og derfor 
ingen som skal hjem igjen. Da er det ikke så mye for oss 
å finne på i de 5,5 timene turen tar til Oslo, enn å drive dank 
på nettet..... og vi klager ikke!

I tilleg dekker vi kaffe, spiser, prater, sover og ser utover
et til dels overskyet landskap...

De som styrer flyet må jo gjøre samme jobb uansett og
vi ser til dem også fra tid til annen med litt mat, kaffe og 
prat.

8 kommentarer:

  1. Ikke så dumt med tomt fly innimellom, god plass til å strekke ut beina :)

    SvarSlett
  2. Det er sikkert godt å ha ein avslappningstur innimellom :)
    Det er igrunnen fantastisk at ein kan nå ut i den vide verda via internett nesten same kvar ein er :)
    Nyt roa.

    SvarSlett
  3. Blir liksom litt ferie oppe i det hele da jo :) Med flott utsikt over mange land! Heldige du!

    SvarSlett
  4. Høres helt greit ut! =)

    SvarSlett
  5. Du har nok elles ein travel jobb på lite plass, så det gjer nok godt med ein tur utan mas og med god plass.

    SvarSlett
  6. Vært en gang i Portugal, Lisboa....tror jammen meg jeg kunne tenkt meg en tur dit igjen, flott by !


    Deilig med en rolig tilbaketur, da :)

    Nyyyyt og enjoy som det sies på engelsk.

    SvarSlett
  7. Det må være lov å ha det rolig en gang iblant . Jobben din er ganske trang og travel arbeidsdag.
    I ettermiddag tok mannen og sønnen flyet til London, der de skal være noen dager, på guttetur. Det unner jeg dem.

    SvarSlett
  8. Det var sikkert en travel tur frem, tenker jeg. Ha en fin onsdag, allerede.

    SvarSlett