Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 21. mai 2013

Hagestuen....

er endelig tatt i bruk etter tre års venting....




Den er dog uten peis, kjøkkenbenk og vinduer. Jeg håper det er
på plass om ikke så lenge.

Jeg har malt den hvit utvendig og i taket. Veggene innvendig er lys
grå, farge Morgendis... og håper jeg er ferdig med alt som heter
maling..ever!!!!!

Hagestuen er bare 10 m2 inni og 4 m2 under takutstikket. Noe
større fikk vi ikke lov å bygge iflg. arkitekten.

Vi er godt fornøyd og håper på mange fine kvelder med gode
måltider, noe godt i glasset og fyr i peisen...

12 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Virkelig lekkert, og det blir jo helt supert med peis og benk.
    Skal dere ha vinduer også? Vi har bare en skråning mot naboen bak vår uteplass, så jeg har hengt et fake vindu på veggen der; et vindu jeg har satt inn speil i. Da speiler hagen MIN seg i vinduet, så ser det ut som om det er fin hage på andre siden av veggen også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Aaa..så smart med speil i vinduet. Vi skal ha to vinduer i venstre hjørne de det er svart hull nå.

      Slett
  2. Høres kjekt ut. Flott ble den også. Blir nok mange kjekke dager her.
    Klem

    SvarSlett
  3. Åhh, den ble fin, så avskjermet og lekker. Jeg ønsker meg...

    SvarSlett
  4. Det var en veldig flott hagestue :)
    Vi har noe lignende på hytta vår og det er bare helt gull!!

    Kos dere MASSE :)

    SvarSlett
  5. Hagestua ble veldig fin- lys og lekker! Regner med at den blir mye brukt i løpet av sommeren og høsten!
    Sukk...skulle gjerne hatt en hagestue... kanskje en gang...:-)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Heldiggris :) Vi har planlagt i to år nå, kanskje det er håp om at jeg også kan få en hagestue med tid og stunder ;)Flott var den!

    SvarSlett
  7. Det ser riktig hyggelig ut. Og er du lei av å male?? Det som er så moro?

    SvarSlett
  8. Som sagt, superhyggelig ser det ut, Ingrid! Forstår godt det er i ferd med å bli et favorittoppholdssted.

    Det er fint med steder en kan sitte ut, men alllikvel på en måte sitte inne.

    SvarSlett
  9. Gratulerer med en hagestue som ser deilig ut! Nå får vi håpe på mange varme, deilige sommerkvelder framover :)

    SvarSlett
  10. Det ser ut som et deilig sted!

    SvarSlett
  11. Så fin den ble :))

    HÅper du får mange fine sommerkvelder der !

    SvarSlett