Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 14. april 2013

Zalando...

har sendt meg en pakke....igjen.




Jeg prøvde disse i en skobutikk, men i brunorange farge.
De var veldig fine, gode på og de fristet, men det var beige
jeg hadde bruk for.
Zalando blei løsningen da jeg ikke var i stand til å finne
disse i noen butikker..



Jeg trengte jo sko til min nye sommerkjole og disse
passet perfekt. Jeg må ha sko som er gode å gå
på til mine litt kresne føtter og ikke noen som bare ser
pene ut...og så må de være av skinn og ikke syntetisk
materiale...

Jeg bare elsker denne kjolen og gleder meg til det
blir varmere og jeg kan ta den i bruk.

I dag stikker jeg på jobb igjen med en natt i Kristiansand
og en i Haugesund og dere må gjerne bli med....


God søndag


- Posted using BlogPress from my iPad

11 kommentarer:

  1. Kjempefin kjole,- lekkert snitt!! Og skoene passer jo bare perfekt til!

    God flight! (Jeg blir antagelig å fly en tur til fjells i dag, vi er virkelig inne i en "god-værs-periode").

    SvarSlett
  2. Fine sko, i lekker farge, som vil passe til det meste.

    Er så enig, sko MÅ være i skinn, er det virkelig noen som kjøper plastikk ennå....stakkars føtter....

    SvarSlett
  3. Flotte sko :)Og nydelig kjole!

    SvarSlett
  4. Anna Marie Alta.

    Så fin kjole og sko du har kjøpt-

    SvarSlett
  5. Ser perfekt ut !
    Kjolen er berre heilt nydeleg.
    Håpe du får snart varmt og fint ver så du kan ha den bar.
    God tur rundt om i landet :)
    Her blir det biltur til Runde, kjøpe middag og la meg fasinere av storbårene.

    SvarSlett
  6. Flotte sko, de kommer til å passe perfekt til kjolen:-)

    SvarSlett
  7. Klassiskt og lekkert ja :)
    Grattis med nye finfine sko!

    SvarSlett
  8. Klassisk og fin skomodell.
    Gleder meg til visning av HELE dama her på bloggen. Tipper du er superfjong i ditt nye sommerantrekk!

    SvarSlett
  9. Virkelig fine sko. Mine ben er ogsa blitt mere kresne med arene... Spesielt liker vi ikke sko med for hoye haeler lengre... Men disse hadde nok vaert akseptable! :-) Jeg er ogsa pa skojakt til en kjole jeg skal ha pa i et bryllup i sommer. Kjolen er klar, na letes det etter sko og veske!

    SvarSlett