Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 5. april 2013

Torsdaglørdag....

siden jeg skal på jobbehelg nummer fire på rad så
hadde vi lørdag i går....



Parmaskinke, Pata Negra skinke, hjemmelaget aioli og
rød pesto, oliven, manchego ost, vellagret sveitserost,
stekte grønnsaker og perletomater.....og selvfølgelig en
god Rioja.....

Dagen i går startet for meg med en kjekk vakt på sykehjemmet
jeg jobber på fra tid til annen og jeg kom hjem til et rengjort
hus, velfylt kjøleskap, salat Nicoise til middag og tapas foran
tv'n med Oppdarg Nord-Norge og kronprinsen på skjermen...

Da kan jobbehelgen starte i morgen... Jeg er klar!


- Posted using BlogPress from my iPad

14 kommentarer:

  1. Hørtes koselig ut :-)
    Ha en fin jobbehelg.

    SvarSlett
  2. Så god mat og så heldig du er som kommer hjem til rent hus og fult kjøleskap.
    Ha en fin jobbhelg, Marit.

    SvarSlett
  3. perfekt kveld :-)
    god jobbhelg !

    SvarSlett
  4. En god Rioja er min favoritt, veldig glad i bløte og runde spanjoler. Fin jobbehelg til deg.

    SvarSlett
  5. Det hørtes helt perfekt ut! Flott den hammocken på headeren din og fint bilde av deg også:)
    Ha en fin jobbehelg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Så godt å kome heim til reint hus og ikkje minst at innkjøp er gjort.
    Her går det litt over stokk og stein no. Er begynnt i ny jobb og har hatt nok med det.

    SvarSlett
  7. Hørtes jo fantastisk ut! Ja hvorfor kan man ikke ha lørdag på en helt vanlig torsdag :) Håper du får en flott jobbehelg!

    SvarSlett
  8. Du hvet å gjøre det beste ut av dagene. Torsdagslørdag høres herlig ut. Tror du er heldig med den mannen din. Jeg skal ikke klage på min, men har gjør ikke ofte rent i huset. Nå er jeg på fire ukers rehabilitering for min vonde kropp så han får litt mere trening.

    SvarSlett
  9. Høres koselig ut. God jobbehelg til deg.
    Klem

    SvarSlett
  10. Deilig med helg midt i uke synes jeg... Sånn er det med oss som jobber når "alle" andre har fri! Da er det godt vi vet å kose oss litt ekstra må en hverdag!

    God jobbehelg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  11. Et måltid HELT i min stil altså:) God jobbehelg ønskes deg fra Trine:)

    SvarSlett
  12. Så koselig at dere tar en torsdagslørdag :) Ha en fin helg selv om du er på jobb!!! Håper det er smooth sailing up in the sky og så vips er du hjemme igjen og kan ha ordentlig helg snart? :)

    Takk for hyggelige kommenarer i min blogg forresten, jeg har vært litt smålat med min kommentering i det siste. Men jeg kikker innom og leser og ser på bilder!! Måtte bare si det :)
    Travle dager for meg på "landjorda" også med jobb, kurs og ikke minst - trening. Sommern snart hjelp ;)

    SvarSlett
  13. Det høyrest heilt fint ut med lørdag på ein torsdag;) Må jo kose oss når det passar best.

    Heilt einig med deg når det gjeld kattehald, men det er vel dessverre ikkje så mykje å gjere med det for oss utan katt:(

    SvarSlett