Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 12. april 2013

Selvsydd kjole til meg selv.....





...etter dette gamle mønsteret fra Vogue....



Og her står jeg, modellen, i kjolen, lei av en
vanskelig glidelås og lei av snøen som laver ned
utenfor....

Jeg har arvet symaskinen fra mitt barndomshjem og
nå har jeg en hjemme og en på hytta. Veldig praktisk...og
når Stoff & Stil bare er 7 minutter unna, kan det fort bli
nye prosjekt når værgudene ikke spiller på lag.

Ha en fin fredag.


- Posted using BlogPress from my iPad

16 kommentarer:

  1. Kor flink du er !!!
    Fin både kjolen og du :)
    Det blir nok ein strålande sommar etter den lange vinteren :)
    Lever i håpet...

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott :)
    Så flink du er!!!
    Burde nok ha sydd litt selv jeg også, jeg har jo gjort det før og det er jo faktisk litt moro. Men ja, glidelåser kan være et reint h.....
    og knappehull!!!!

    God helg. Her laver det ned ennå, og det ser ut som det legger seg litt også, i hvert fall her oppe i høgda hvor jeg jobber. urk.

    SvarSlett
  3. Fin kjole, morsomt å skape noe selv!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Flott kjole du har sydd, veldig kledelig! :-)

    SvarSlett
  5. Flott kjole i klassisk mønster! Fint stoff også!

    SvarSlett
  6. Så fin du er i ny kjole!
    Ekstra fin siden du har sydd den selv.
    Jeg er helt enig med deg at nå må våren komme. Neste uke blir det garantert litt sol og varme på meg, for jeg reiser sydover.

    SvarSlett
  7. Wow!Flotte begge to, både du og kjolen :)

    SvarSlett
  8. Kjolen ser superflott ut, så flink du er! Håper du snart kan springe ut i våren i den nye kjolen!

    SvarSlett
  9. Her snakker vi om damen med maaaange talenter !
    Wow, du er jo en tusenkunstner, frue :)

    Utrolig FIN, klassisk kjole du har sydd SELV.
    Kanskje du kan bruke den på 17-mai....?
    Helst før, og at våren kommer FØR det.

    God helg :)

    SvarSlett
  10. Hjelpe meg så flink du er. Denne kjolen er jo som skapt til deg også da. Så nett og fin du er. Dette er virkelig din kjole.
    Klem og god helg

    SvarSlett
  11. Du verden - ja du er jamen som Pippi, klarer alt :) Kjempefin, kledelig kjole på ei flott dame!

    SvarSlett
  12. Oj!!! Nydelig kjole; du er virkelig en tusenkunstner! Du var såå fin i den, satt som et skudd!

    Nyt helga, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  13. Så fint du kler slik 70-tall kjolestil, Ingrid. Jeg får assosiasjoner til en jul vi feiret uten min far hjemme. Mamma hadde sydd like kjoler til henne og meg. Marineblå med hvite prikker. Husker det var en slags rysjekant øverst i halsen. Den stakk så ekkelt. Ellers følte jeg meg fiiin.
    Superflink er du med symaskin. Skulle ønske jeg ble inspirert som deg. Ute snøøøør vi ned. Grr….

    SvarSlett
  14. Sá flott kjole!!! Ha en super helg!!! K.

    SvarSlett
  15. Nydelig kjole i et flott stoff:)du kledde den virkelig!liker formen og snittet på den!
    Her blir det jobb idag og trur eg må ha kjole på,så herlig å gå i:)hadde me bare kunna gå i det ute og men er for kaldt...


    Fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett