Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 27. april 2013

Presenning.....

av voksduk fra Stoff & Stil.....



På grunn av en regnefeil hadde jeg kjøpt 40 cm
for lite duk og måtte tilbake og kjøpe alt en gang til.

Ergrelig....nå må jeg finne på noe å lage av all duken jeg
har til overs....





Dette trancherbordet fra Ikea er under presenningen. Det
bruker å stå ute i vær og vind på hytta og den gamle
presenningen var utslitt. Om vinteren oppbevares bordet
innendørs.


- Posted using BlogPress from my iPad

9 kommentarer:

  1. Smart! - skulle eg og skrive - og stilig!

    SvarSlett
  2. Sier det igjen: Du er sååå flink :)
    Klart dette her kunne du ikke fått kjøpt på mål fiks ferdig.

    Egelig med regnefeilen, men du finner vel på noe til resten ..... duk, løper, bordmatter?

    God helg - kos deg på hytta

    SvarSlett
  3. Så smart, det bordet er så fint. Ha en fin lørdag.

    SvarSlett
  4. Så smart:-) Ergelig at du hadde kjøpt for lite da, men resultatet ble fint:-) God lørdagskveld!

    SvarSlett
  5. Stilig! ...men jeg forstår ergrelsen da du oppdaget regnefeilen! ..stoffet kan kanskje bli en duk til "bordet ved siden av"..? Fortsatt god helg til deg!:-)

    SvarSlett
  6. Æsj, ergerlig da. Kan kanskje brukes som en matchende duk på spisebordet ute? Superkjekt trekk forresten.
    Gleder meg til å se bilder fra byggeprosessen på hytta.

    God søndag! Håper du har fri.

    SvarSlett
  7. Enig med de andre her - smart!

    SvarSlett