Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 6. april 2013

Lørdag....

Det blei jammenmeg to lørdager på oss denne
uken..... Heldige oss!


Jeg hadde vekkeklokken på 04.30 for å være på
flyplassen kl 06.00 for å ha stand-by vakt der til klokken 10.

Det var tydeligvis ikke bruk for meg i dag og jeg kunne
lykkelig dra hjem igjen kl. 10 og fri resten av dagen....

Nå gjenstår det å se hva de neste tre dagene med
stand-by vakt hjemme bringer.

I alle fall blir det deilige ferske reker med et aldri så lite
glass bobler til i kveld...   og kanskje en forutsigbar film på
TV3 med Hugh Grant og Sarah Jessica Parker...i alle fall
for meg.


- Posted using BlogPress from my iPad

9 kommentarer:

  1. REker er deilig.:)) litt godt at det ikke er brukt for en også.:)) så lenge det ikke er hver dag.:))

    Fortsatt god helg.:)

    SvarSlett
  2. Because you deserve it :) Kos deg!

    SvarSlett
  3. Mmmmm....reker med bobler - perfekt match !

    SvarSlett
  4. Reker - en smak av sommer :-)

    Jeg kjenner godt følelsen av å reise hjem uten av at det ble jobb, en lykkelig og ubeskrivelig følelse. :-) Nyt helgen og hverandre.

    SvarSlett
  5. Søndag allerede... Håper lørdagskvelden ble fin og at filmen slutta som forventet;)

    SvarSlett
  6. Så bra! :)
    Nå fikk jeg også lyst på reker og deilig dressing til, med champis og måkeskrik og hytta og alt det som hører til....

    kom våren, kom sommeren! Ha en fin søndag!!!!!

    SvarSlett
  7. Hørtes ut som det var litt deilig å slippe en vakt. Mange helger etter hverandre for deg nå ser jeg.
    Første lørdagsmiddagen hørtes helt nydelig ut.

    Ha en deilig søndag!

    SvarSlett
  8. Mmmm... reker... slike reker far man ikke her borte i England, men snille venner pleier a ha det klart nar jeg kommer over :-) Sa virkelig godt ut...!

    SvarSlett
  9. Regner med at både rekene og boblene smakte! Det ser forlokkende ut! :-)

    SvarSlett