Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 19. april 2013

God helg.....

..til alle mødre, de som skulle ønske de var mor, til
vordene mødre, fremtidige mødre og til de som ikke ønsker
å bli mor....



Jeg fikk ha min mor til jeg var nesten 22 år og er mor til to....

Vil du høre en nydelig tekst og sang om morer så kan du lytte til
Svein Tang Wa...Her

OK....god helg til alle eventuelle menn som også titter innom her..;o)

- Posted using BlogPress from my iPad

10 kommentarer:

  1. Herlig! Tommy & Tiger'n er mine favoritter. Var abonnent fra første nummer en gang i tiden.

    Og om mammaer. Kom på noe nabogutten sa om moren sin en gang i min barndom:

    "Pappa kaller henne Berit, men hun HETER Mamma, altså!"

    SvarSlett
  2. Denne stripen fikk jeg av min datter, hun synes den passet perfekt :)

    SvarSlett
  3. Så søtt !

    Herlig kommentar fra Rosesommer her også.
    Jeg er ikke mor, men tante til to småjenter, og de i sin tid spurte meg:

    "tante, hvorfor har ikke du noen barn?"

    (Ville ikke utdype tema til smårollingene så svaret ble slikt:)

    "Fordi jeg har jo dere, som tantebarna mine, da behøver jeg ikke barn".
    "Okey, tante - men du må huske at det er mamma, som er mamma'n vår altså" !

    God helg :)

    SvarSlett
  4. Så herlig:-) God helg til deg!

    SvarSlett
  5. Den er herlig :-)

    God helg til deg også.

    SvarSlett
  6. Ja, er det ikke sånn det er! :-) Et saftig uttrykk er "du mor, du mor, du hælvetes mor.." Husker ikke helt hvor jeg har hørt det uttrykket, men synes egentlig det rommer ganske mye. Kjærlighet, oppgitthet, irritasjon og småkjefting...he, he

    SvarSlett
  7. Herlig! Synd at du ikke fikk ha din mamma lengere, og heldige du som selv har to. Ha ei flott helg! Her oppe regner det, så det blir nok sommer i år også :)

    SvarSlett
  8. Ja, er ikkje det herleg :)
    God helg til deg !

    SvarSlett