Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 29. april 2013

Glede glede...

..endelig utestue på gang etter to års venting....



Den har åpning ut mot ettermiddag- og kveldssolen og er ikke stor, men akkurat passe for oss....

Og i mine tanker har den vært i bruk i to år allerede, men klarer ikke bestemme meg for om panelen innvendig skal males hvit eller lys lys grå...

Taket innvendig skal i alle fall bli hvitt, det har vi bestemt og Mannen får ønsket oppfylt om liggende panel.

Sendt fra min iPhone...

10 kommentarer:

  1. Den blir fin! OG ferdig til sommeren kommer, ser det ut til.
    Vi har hvite vegger og er veldig fornøyde. Lys grått høres også fint ut.
    Liggende panel har vi også, men JEG skulle gjerne hatt dem andre vegen, for de er støvsamlere de luxe.
    Blir gøy å se hvordan de blir.

    SvarSlett
  2. Lykke til med en fin utestue - og håp om en fin sommer til dere!

    SvarSlett
  3. Så fint med utestue, gleder meg til å se fortsettelsen! :-)
    Håper rhododendron-busken tar seg opp i løpet av sommeren! Lykke til med både den og utestue-prosjektet!

    SvarSlett
  4. Så heldig du er som skal få deg en så flott utestue! Gleder meg til å se den når den blir ferdig :)

    SvarSlett
  5. Jepp, misunnelig! Men unner deg gleden! Gleder meg til bilder når den blir ferdig;)

    SvarSlett
  6. Så spennende med utestue!
    Tror både grått og hvitt kan bli fint.
    På hytta har vi valgt 1000 grå på innvendig panel, det trives jeg veldig godt med. Den gir et lyst og svalt inntrykk og kler de fleste farger.
    Lykke til, gleder meg til å se flere bilder etterhvert!

    SvarSlett
  7. Det vil jeg også ha! Jeg er jo veldig glad i å ha hvite vegger inne, men kanskje jeg hadde gått for lys, lys grå ute. Når solen viser seg så blir man blendet av hvitt.

    SvarSlett
  8. Her blir det nok mye kos. Tror jeg ville velge grått til veggene. Kommer solen inn kan det bli mye lys mot øynene. Før du bestemmer deg heng opp "prøvelapper" og du ser hvordan lyset vil falle inn. Vi får nok se resultatet regner jeg med?

    SvarSlett
  9. Så moro og ikke minst etterlengtet !

    Tror jeg også ville valgt grå på veggene, kan bli litt vel mye hvit ellers...kanskje...?

    SvarSlett
  10. Så spennende prosjekt ! Jeg liker både grått og hvitt, men det avhenger vel av hvor mye lys/sol som skinner inn.

    SvarSlett