Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 22. april 2013

Dette har jeg lurt på lenge....

Hvordan i all verden kan voksne menn finne seg i å bo i et
helhvitt, overfylt og feminint hjem fylt av engler, fjær, rosa nips,
duftlys, gamle nedslitte gjenbruksting og "skrot"....?




Vi kunne lese om det i VG Helg på lørdag og jeg fikk noen
svar. Vi fikk lese om Toro som ikke bryr seg bare han har en
sofa, en seng og TV....




Og vi får møte Rune som er lei hele greia. Han blir kvalm
når han tenker på Finn.no og gis bort annonser og syntes det
er flaut at han på vegne av kona kommer og henter "skrot"
som andre ikke vil ha. Nå har han satt foten ned....

9 kommentarer:

  1. Hahahhaa - herlig !

    Ja, min mann vil ikke ha alt i hvitt -
    samt engler og fjær...(ikke jeg heller, for den saks skyld)

    Han kan heller ikke skjønne poenget med pynteputer...men, der går grensen,
    NOEN pynteputer skal jeg ha !

    SvarSlett
  2. Herlig.. Jeg baler ikke med det, men her er det litt nytt, litt brukt.. Skal jo være et hjem man trives i, uansett hvordan det er.. Men jeg tviler ikke om noen setter foten ned for skrot..
    Ha en fin uke..

    SvarSlett
  3. Hahaha jeg skulle likt å lest denne artikkelen ja. Hjemme hos oss har jeg en rosa matte, på min side av sengen, men den ser ikke min mann!!! hahaha.
    Ellers tror jeg nok han og jeg utfyller hverandre veldig godt hva gjelder hus og hjem. Han knurrer nok noen ganger når jeg kommer hjem med enda mer, men - jeg er faktisk veldig flink til å rydde.
    Og vi har ikke et sånt hjem som beskrives i artikkelen over er (ut av det jeg kan se på bildet), sånn at jeg føler meg ikke så veldig truffet egentlig :)

    Men jeg vet jo om mange da....

    hehehe...

    Ha en fin mandag videre fra Mette (koseligkoselig)

    SvarSlett
  4. Fint du kikket innom meg og likte strykebrettet mitt! Jeg hadde tenkt å kjøpe nytt, men så er visst mange av de nye utstyrt med et slags nettingunderlag som gjør stryketøyet litt "rutete", så pass på at du ikke kommer borti noe sånt når du skal kjøpe nytt.

    Nå har jeg sendt melding til naboen om de har tatt vare på VG lørdag. Vet de pleier å kjøpe. Hadde vært artig å lese.

    SvarSlett
  5. Den artikkelen ga svar på noe jeg også har lurt på.

    SvarSlett
  6. Ha, ha, nå er du ute på tynn is, spøk. Jeg jobber med interiør og har valgt å aldri bry meg med hvordan andre har det. Men jeg tenker jo mitt inni meg, og at de orker all den støvtørkinga!!

    SvarSlett
  7. Jeg leste artikkelen og fikk bekreftet den medfølelsen jeg har hatt for enkelte menn en stund;) Jeg kunne ikke bodde slik selv heller da...

    SvarSlett
  8. Hoho, ja man kan saktens spørre:))

    Håper du nyter alle vårtegn, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  9. Tja, hver sin smak. Englefjas er ikke min greie. Skjønner godt at mannfolka setter beinet ned for rosa tyllfaktor. Men tradisjonelt er det nok damene i huset som regjerer når det gjelder interiør. Hadde mannfolka fått velge hadde det nok blitt Chesterfieldmøbler, beina på bordet og praktiske greier. He he..

    SvarSlett