Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 2. mars 2013

Opprydding....

i julekakerestene.....




Med vondt hjerte har jeg endelig fått kastet det som var
igjen.....

Jeg har lenge håpet at noen ville spise litt mer av dem,
men ingen lar seg friste, så til neste jul må jeg huske på
lage halve porsjoner!



I alle fall er min La Cusine pot tom og klar for nytt
innhold.... Jeg tror det kommer til å bli biscotti som for oss er et
sikkert vårtegn.


- Posted using BlogPress from my iPad

7 kommentarer:

  1. Slik er det ofte hos meg òg, men sist jul lagde eg halve porsjonar, og alt er borte vekk.
    Herleg !
    Fin helg vidare til deg.
    Her er uver, kanskje hos deg òg.

    SvarSlett
  2. I år ble det ingen kaker igjen hos meg. Kromkakene var perfekte og ble sist i en fei. Biscotti er deilig å ha ved siden av te eller kaffe. Tror jeg også skal lage noen. Bruker oppskriften hos Trinesmatblogg, verdens beste. Har lyst til å prøve noen med pistasjnøtter

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bente. Det er den oppskriften jeg også bruker og de er faktisk det......"verdens beste"....

      Slett
  3. Ja, man baker alt for mye hvær jul, man lærer vist ldri.
    Småfuglan og skura har fått mine julkaker, og det satte de pris på :)

    Ha ei fin helg, hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  4. Der minnet du meg på noe, har vel noe på lur i en boks eller to jeg også...

    SvarSlett
  5. Her har jeg også kuttet ut julebaksten. Det blir bare ikke spist. Jeg er ikke spesielt glad i tørre kaker - jeg baker derimot krydderkake. Det går ned her hos oss. Dessuten får vi i oss så mye annet godt i jula også hihi ;)
    Jeg har også sånn tredelt glasskrukke, ikke fra Riviera Maison, og den er superkjekk. Ser at mange bruker de til bl.a kaffekapsler og sånne ting til kaffen.
    Jeg prøver å begrense snopspisingen min så min står pent i skapet....

    SvarSlett
  6. I ar forsvant all baksten - hjelper a ha tenaring i huset! Til helgen kommer det besok fra Norge sa det blir nok litt baking ikveld, ja :-) Biscotti er jo alltid kjekt a ha liggende..!

    SvarSlett