Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 8. mars 2013

Nye friske sandaler.....

og jeg er klar for varme og lune dager med korte
jeans, skjørt og sommekjoler....





Men jeg har jo ingen matchende veske og det må
jeg jo ha.....;o)

Jeg vil gjerne ha slingback og det var nesten umulig
å oppdrive i butikkene i fjor så nå slo jeg for første
gang til på netthandel.....

I utgangspunktet liker jeg ikke netthandel så godt da det
undergraver de som prøver å skaffe seg et levebrød
av å drive butikk. Men selvfølgelig, noen lever av at
vi handler på nettet også.

Jeg ser at det kan være praktisk for dem som bor på
steder der det er langt mellom butikkene. Og det er
vel også slik at verden er i forandring, også måten
vi gjør innkjøp på og vi må bare henge med i karusellen.


God helg!


- Posted using BlogPress from my iPad

8 kommentarer:

  1. Gratulerer! Ja, de var freshe
    - Og det er klart at du må ha en matchende veske til!!! ;)

    God helg =)

    SvarSlett
  2. Hey! Du er komen til sommaren, du ;) Her er det ullsokkar som gjeld enno. Fine sandaler var det. Håper det vert mange fine sandaldagar både her og der!
    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  3. Fine farger !
    Klart du MÅ ha en matchene veske til....hihi

    Netthandel, brukes stort sett til bøker, DVD og CD....ikke klær og ikke sko, det MÅ jeg prøve på før jeg kan kjøpe.

    Godt disse passet i størrelsen.

    God helg :)

    SvarSlett
  4. PS, hvis ikke jeg husker feil, har italienske
    FURLA (vesker) tilsvarende farger å finne i sin sommer kolleksjon.

    SvarSlett
  5. Lekre! Nå lengter jeg enda mer mot varmere tider enn jeg gjorde før jeg så dem :)

    SvarSlett
  6. Herlige sommersko. Isende kaldt er det her idag da. Så jeg tenker ikke på sandaler ennå. Fin farge er det også.
    Netthandel blir CD og DVD og jeg har funnet et sted med iPhone og iPod tilbehør. MiniInTheBox.com

    SvarSlett
  7. Lekre sko, herlig farge!!!
    Klart du må ha matchende veske :)

    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  8. Så sommerlige sandaler du her har fått tak i. De tenker jeg skal bli fine å bruke utover sommeren. Ang matchende veske, er det ikke min sterke side. Syns det ser lekkert ut på andre, men får det ikke helt til selv.

    Netthandel av klær liker jeg ikke. Må prøve og ta på før kjøp jeg. Men så er jeg vel gammeldags. greit det.

    Finfin søndag ønskes deg.

    SvarSlett