Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 12. mars 2013

Lindex....

Jeg gikk forbi utstillingsvinduet og falt pladask
for den røde blomstrede 50-tallskjolen i vinduet....




Den er nå min sammen med den hvite ermeløse toppen
og så kunne jeg heller ikke forlate butikken uten den
røde toppen.... Uff...det er heldigvis ikke så dyrt da!

Det ene drar det andre med seg og nå trenger jeg sko
til kjolen.....tror det må bli et par lys beige...eller?

Og nye håndvesker..det har jeg alltid lyst på....

Nå må det bare bli en varm og fin sommer i år!


- Posted using BlogPress from my iPad

11 kommentarer:

  1. lekre plagg!!!
    Ang det andre du ønsker deg, Go for it! You deserve it :)

    hilsen hu derre Koselig koselig

    SvarSlett
  2. Så deilig med vår-sommer kolleksjoner i butikkene, endelig farger igjen !

    Fin den kjolen :)

    Har skjønt at Lindex har blitt mye bedre de siste årene,og flinke med reklame syns jeg.

    Du burde absolutt satse på ett par klassiske beige sko, vil gå til ALT !
    Lykke til med skojakten....:)

    SvarSlett
  3. Så fin du blir! Nå angrer jeg nesten på at jeg har inngått avtale med meg sjøl om ikke kjøpe klær på et helt år! Det har holdt hittil, men da unngår jeg å titte i butikkvinduer.

    SvarSlett
  4. Vet du, selv om vi ikke har truffet hverandre sa kan jeg se at dette ma vaere helt 'deg'! Selv har jeg for forste gang kjopt kjole pa nettet til et bryllup jeg skal i og til min fryd sa PASSET den! Na ma jeg ha sko og veske... :-)

    SvarSlett
  5. Ja, der ser du korall er en farge man bare må ha i år!
    Min bukse var også fra Lindex, tror jammen jeg må tilbake en tur for det var nydelig kjole du har kjøpt. Passe feminin og søt spør du meg.
    Skjønner godt at du trenger sko og veske.
    Hanne

    SvarSlett
  6. Jeg ser at det er masse 50 talls her i New York også. Du ble nok flott i den kjolen. Likte eggene dine under her. Greit med ensfarga.
    klemz

    SvarSlett
  7. Dette ser lekkert ut!

    Jeg synes også Lindex har mye fint. Og jammen blir man frista til å fornye seg litt når lyset vender tilbake og våren er i anmarsj. Jeg har handla på nett, og er spent på om klærne passer når de kommer... Har egentlig bestemt å slutte å handle klær på nettet, men noen ganger blir fristelsen for stor når jeg sitter og surfer...

    SvarSlett
  8. Så denne kjolen utstilt idag da jeg og sykepleierdattra var på handletur til Sverige. Det er kun 20-30 minutter til Nordby shoppingsenter (grensen ved Svinesund) fra Fredrikstad. Handlet kun mat og ikke klær denne gangen.

    SvarSlett
  9. Som jeg skrev på IG så kan jo de nye "sling-backene" bli fine til din nye korallfargede kjøle? Men det blir kanskje "Too much" korall? Anyway, et par beige sko er vel heller ikke å forakte…

    Liker 50 tall stilen. Min mellomste elsker den. Hun er kjolejente. Har vært siden hun var bitteliten. Er det fortsatt. Også i en alder av straks 23. Femtitallsstilen kler henne flott.

    SvarSlett
  10. Kjempefine! Skjønner godt du ikke kunne gå forbi! Er også veldig glad i rødt! Fasongen på kjolen ser fin ut. Hmmm, tror jeg må entur innom Lindex.. :)

    SvarSlett
  11. DEN kjolen har jeg også gått og tittet på (men ikke kjøpt enda....) Buksen med samme mønster fallt jeg IKKE for.
    Så lekkert med dine nye sko til denne kjolen, da!

    SvarSlett