Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 29. mars 2013

Fortsatt god påske....

og husk psykevettreglene...




1. Bær ikke på tunge tanker alene

2. Søk hjelp i tide, det er ingen skam å be om hjelp

3. Spar på fine opplevelser, de er gode å ha med i ryggsekken

4. Vær rustet mot tunge perioder, snakk om det før det blir for vanskelig

5. Tenk på det du får til istedet for det du ikke får gjort.

6. Beveg på deg, fysisk aktivitet er bra for din fysiske og psykiske helse

7. Forsøk å gjør noe hyggelig hver dag, enten for deg selv eller for andre.

I dag bærer det hjemover igjen fra hytta og full jobb resten av påsken...


Sendt fra min iPhone...

11 kommentarer:

  1. Hei, og riktig god påske! Det var virkelig noen fine påminnelser. Er det ok, at jeg låner? Og linker selvsagt til deg. Fortsatt, glad påsk :).

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, klart det er greit. Jeg har også kopiert fra sms jeg fikk fra en veninne...

      Slett
  2. De var fine. Jeg skal kopiere de og ha de på jobben. Jeg jobber jo i psykiatrien vet du, som helsesekretær.

    fortsatt god påske til deg selv om du må på jobb.
    Håper du får fine dager i luften også :)

    Glad påsk på dej !

    SvarSlett
  3. Kanskje jeg kopierer, jeg også, veldig fint å lese og dele. Håper du trives godt i din jobb, det kan jo veie opp mot ubekvemme arbeidstider. Jeg jobber mye kveld og liker det, men har faktisk begynt å søke på andre jobber nå, før det er for seint. Hvis det ikke allerede er for seint*smil* Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Det var fine regler, som alle skulle hatt hengende på kjøleskapdøra si, og lest på hver dag. Så blir dagene så mye bedre.

    SvarSlett
  5. Fine regler å ta med seg!
    Fortsatt god påske til deg også- håper du får fine dager på jobb!

    SvarSlett
  6. Likte disse psykevettreglene !

    skivettreglene har jeg ikke bruk for lenger...dog disse, skal nok heller tenkes på.

    God (jobbe)påske :)

    SvarSlett
  7. Takk for tankevekkende regler, som passer veldig bra for meg om dagen uten at jeg vil utdype hvorfor. Uansett - bra å tenke på. Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  8. Fine og tankevekkande reglar :)
    Håpe du får ei roleg jobbeveke.

    SvarSlett
  9. Takk for fine psykevettregler og fortsatt god påske :)

    SvarSlett
  10. Gode regler du viser til her. Noe for oss alle.

    God påskejobbing videre!

    SvarSlett