Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 3. mars 2013

Fødselsdagspresang....

I går var jeg i 60 årsdag hos vår alltid blide og
hyggelige nabo....



Men hva i all verden skulle jeg gi i presang?

Siden damer som blir 60 som oftest allerede har hva de
trenger av vaser, fat, lysestaker og annet nips måtte
det bli noe til egenpleie, abonnement på et magasin eller
billetter til opplevelser osv. ......

Jeg vil gi noe som kan brukes opp tenkte jeg, og valget
falt på body cream og deodorant fra Elisabeth Arden...

- Posted using BlogPress from my iPad

5 kommentarer:

  1. Å, den har så nydelig duft! Et godt valg, synes jeg

    SvarSlett
  2. Smart !

    Slike gaver får man allitds brukt for :)

    SvarSlett
  3. Velduftande gåve som eg er sikker
    på 60 åringen var glad for å få !

    SvarSlett
  4. En velduftende og en perfekt gave du fant! Det tenker jeg nok at naboen din satte pris på!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  5. Ingen dum ide! Alltid deilig å få slike egenpleiegaver. Har hatt den selv. Frisk duft syns jeg.

    SvarSlett