Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 21. februar 2013

Tommy Hilfiger....

Jeg liker ofte de klærne....





Det siste nye er en ermeløs linskjorte som jeg kan bruke
alene eller under genser/cardigan... Ofte er ermene litt
i veien under gensere og jakker....

Ikke at jeg trenger det, men det er fort gjort å kjøpe med
noe hjem når jeg går innom Hillfigerbutikken mens jeg
venter på å spise lunch med Mannen i byen.

HER kan du se mer fra kolleksjonen til Hillfiger...

- Posted using BlogPress from my iPad







7 kommentarer:

  1. Anna Marie Alta

    Du verden så mye fint. Hadde man bare vært yngre og slank.

    SvarSlett
  2. Fin og enkel skjorte du har funnet deg!
    Det var jo ellers mye fint og klassisk i den kleskolleksjonen til T.H. Lett å la seg friste til kjøp... :-)

    SvarSlett
  3. Jag har köpt en stripete TH-silkebluse uten krave - helt underbar!

    SvarSlett
  4. Du har kropp for det der, heldige du :) Deilig shopping liker vi :)

    SvarSlett
  5. Skrabbis med ny tøff skjorte :-)

    Jeg også liker skappel genseren bedre
    Enn jakkene, har strikket enda en jakke,
    Kortere og felt annen hals enn den første,
    Men vet nå ikke om den heller er meg,føler
    Meg litt som Albert i Albert & Herbert :-))

    God helg :-))

    SvarSlett
  6. Tidløs stil - og en linskjorte slår aldri feil :)

    SvarSlett
  7. Hilfiger kjenner jeg ikke. Men ermeløs skjorte høres smart ut. Blir ofte krøll i armhulen…

    God helg da!

    SvarSlett