Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 22. februar 2013

Nytt garn....

igjen.....




Ikke før ferdig med et prosjekt før et nytt frister....

Dette skal bli en genser til meg selv. Jeg hadde ikke
tenkt ferskenrosa, mer gråbeige, men damene på
garnbutikken ville ikke selge meg en annen farge...så
da blei det ferskenrosa...

Det var forresten utrolig hyggelige damer og jeg fristes
til å reise dit for å kjøpe garn til senere prosjekt også...



- Posted using BlogPress from my iPad



10 kommentarer:

  1. Nydelig garn og vårens farge! Gleder meg til å se det ferdige prosjekt!

    SvarSlett
  2. Blir spennende å se hva det skal bli :)
    Her er det bare pusle arbeid på gang, må bli kvitt litt restegarn....

    SvarSlett
  3. Lekker farge, min favoritt. Hva skulle du med gråbeige nå til våren...
    Ha en flott aften.

    SvarSlett
  4. Ja sånn er det noen ganger, da må man bare bøye seg for øvrigheta.
    Kos deg med ditt nye prosjekt :)

    God helg Fru Tunheim

    SvarSlett
  5. Så herlig ganrbutikk du har vært i - skal se du blir fin i den fargen og, og den var da veldig duuuuus ferskerosa :)

    Fine fletter ser jeg, lykke til !

    SvarSlett
  6. Fint garn og fine fletter.Håper du vil vise oss mønstret på genseren.
    Følger bloggen din Bor på Gran Canaria her har vi Norsk garnbutikk.

    SvarSlett
  7. Nydelig farge på garnet ditt, blir spennende å se det ferdige resultatet:-) God helg til deg!

    SvarSlett
  8. Garnet så både mykt og "lettstrikket" ut...og lekker både i farge og mønster.
    God helg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Nydelig farge! Hvilken genser strikker du? Ser superfint ut!

    SvarSlett
  10. Nydelig farve! Den tror jeg kommer til å kle deg :)

    SvarSlett