Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 10. februar 2013

Jackline Kennedy....


Like vakker til hverdags som til fest, både som ung og
som litt eldre og jeg elsker hennes klesstil....



En kvinne kan være betagende når hun er nitten
og henrivende når hun er tjueni. Men først når hun
blir trettini, er hun absolutt uimotståelig. Og har en
kvinne først opplevd å være uimotståelig, vil hun siden
aldri være mer enn trettini

Coco Chanel




- Posted using BlogPress from my iPad

10 kommentarer:

  1. Den damen der var elegant helt til sin død.. Liker den klestilen og mye minner meg om 60 tallets mote..

    Ha en fin fastelavens og morsdag!

    SvarSlett
  2. Ja, hun var vakker. Og klassisk. Var litt av et moteikon, noe hun for noen fortsatt fungerer som. Damen hadde også et tildels dramatisk liv.

    Ha en god morsdagsøndag. Blir det lavkarboboller på deg, tro?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei ingen boller her...jeg er fortsatt syk med tett nese, tette tårekanaler, rennende øyne og ingen smakssans..og nå er jeg lei!

      Slett
  3. Ja, jeg er trettini. Jackie var flott, men trist at livet hennes ble som det ble. Ha en fin, fin søndag, regner med det er sol på Jæren også. Vi får håpe det fortsetter resten av året og året etter...

    SvarSlett
  4. Flott dame- og klesstil, helt enig! :-)
    God bedring til deg!!

    SvarSlett
  5. Hun var utrolig vakker denne damen her! Virkelig!
    Så du forresten miniserien om The Kennedy's hvor Katie HOlmes spilte henne? Snakk om å være lik hverandre.
    Jeg syntes også Jackies svigerdatter som døde i flystyrten med mannen sin, John-John, også var utrolig vakker og klassisk. Tragiske historier og hendelser i denne familien.
    Det er vel derfor de er så spesielle og fortsatt skrives så mye om ... bl.a

    SvarSlett
  6. Kloke ord og vakker dame!
    God bedring til deg.

    SvarSlett
  7. Flotte ord fra en vakker dame!!
    God bedring ♥

    SvarSlett
  8. enig, klassisk, eleganske på den fruen der, ja.

    Hermer etter med mine store sorte solbriller, om det er in eller ei, bryr jeg meg ikke om, har funnet ut at de skåner jo ikke bare øynene mine, men all huden rundt også... noe man bør tenke på når passert...ehh....39........

    GOOOOD BEDRING til deg, håper de raskt blir bra igjen, såååå kjedelig å være dårlig form.

    SvarSlett
  9. Flotte ord fra ei vakker dame:)ho var alltid velkledde og flott!
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett