Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 14. februar 2013

Bobler....

har jeg drukket hele ettermiddagen i dag....


Min venninne og kollega fyller de 50 i dag og det på selveste
valentinsdagen....

Ved lunchtider stillte jeg og en gjeng damer uanmeldt opp på
trappen med sang, bobler, blomster og gaver...




Inni pakken lå denne boken fra Mannen og meg. Jeg håper den
faller i smak og gir glede og inspirasjon....



- Posted using BlogPress from my iPad

5 kommentarer:

  1. Så flott presang!:)Så disse to herrene i et tv-program for ei stund siden,de hadde et nydelig beach house,det var sååå fint!Veldig gøy å se altså!Klem fra Else Britt:)

    SvarSlett
  2. Bobler passer på alle dager og til alle anledninger.
    Morsom med signert bok. Flott gave.

    SvarSlett
  3. Herlig :) Bobler på en torsdag hørtes fornuftig ut! Flott gave!

    SvarSlett
  4. Så morsomt initativ !
    Tenker hun ble overrasket da døren ble åpnet...hihih

    Den boken der slår ikke feil, skulle gjerne hatt den selv, men den lå ikke under juletreet i år.....så kanskje jeg derfor må bare kjøep den?

    God helg frue :)

    SvarSlett
  5. Det hørtes festlig ut. Så det tv programmet på tv2 om disse gutta, de hadde et nydelig hus ved sjøen, lekkert og lyst. Ha en fin fredda.

    SvarSlett