Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 18. februar 2013

Alt hjemme igjen....

etter en veldig kort arbeidsdag i dag. Jeg startet på
jobb på Værnes kl. 05.45 og var ferdig allerede
kl. 08.30....




Det blei ikke noen nøtter fra minibaren i går. Jeg motstod
fristelsen og det var jeg glad for da jeg våknet kl. 04.50 i
dag tidlig.

Jeg så på film i går kveld på NRK nett-tv... Vicki Cristina
Barcelona, en Woody Allen film som er tilgjengelig frem
til 4.mars og den anbefales....



- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. For noen arbeidstider du har! Men det er jo klart, vi flyr jo til alle tider vi passasjerer også! Jeg hadde ikke greid det, jeg er død på den tiden av døgnet. Så vidt jeg kommer meg avsted hvis jeg skal være passasjer.
    Vicki Christina Barcelona er en veldig fin film, helt enig med deg.

    SvarSlett
  2. Det var kort dag, ja! :) Men du har vel ofte ganske så lange dagar også...

    SvarSlett
  3. Snakk om lyndag på jobben.
    Tar en tur til Værnes om 1,5 uke jeg også. Æ glær mæ!

    SvarSlett
  4. Det ante meg !!!.... at du lot nøttene sto så fint i minibaren til neste mann !

    Du er god på å ikke la deg overtale av din indre stemme, min derimot er i opera-volum, så jeg lar meg alltid overtale...sukk...ikke bra.

    Deilig med kort dag, for engang skyld, ka jeg tenke meg :))

    SvarSlett