Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 22. januar 2013

Ooops..I did it again!

Lot meg selv lede inn i garnbutikk for så å la meg bli forført...
i dag... i Tromsø.



Min hyggelige hyttenabo strikket denne tunikaen i sommer og den var så fin og jeg lot meg som sagt forføre i dag....jeg skal ha lyseblått mønster og brun hals så får vi se hvordan det går.

Jeg er akkurat så vidt blitt god i høyrearmen etter for mye håndarbeid og nå håper jeg det fortsetter sånn...å være godt mener jeg.


Sendt fra min iPhone...

19 kommentarer:

  1. Huffda..stakkars lettlurte deg/meg :)))
    Blir kjempelekker!!

    SvarSlett
  2. Elsker de fargene der- denne blir fin !

    Lykke til og pass på armene dine :)

    SvarSlett
  3. Nydelege, delikate fargar!

    Kjenner att den med armane. Det er berre så kjekt å strikke!

    SvarSlett
  4. ååå den kommer til å bli fin! Gleder meg til å se den når den er ferdig :)

    Ja høyrearmen min er heller ikke noe å skryte av... har så vondt i den innimellom, så det er nok strikking og data som tar den.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelig visitt innom bloggen min. =) Du er også en av de garnavhengige som ikke kan gå forbi en garnbutikk uten å handle litt? En slik tunika står langt oppe på ønskelista mi også. Men nå er det Oslo-anorakk til barna i familien som skal på pinnene her.
    Ha en fabelaktig kveld!!!

    SvarSlett
  6. Hei, tenkte bare å tipse deg om en butikk i Harstad som selger Tiger of Sweden, og har den kjolen du viste her om dagen....butikken heter Timer AS, og har egn facebookside.

    Hilde, EVE

    SvarSlett
  7. Dette blir veldig fint, gleder meg til å se den ferdig!

    SvarSlett
  8. Den ser kjempefin ut. Du er kanskje en slik som fullfører prosjektene dine også du? Jeg har ferdigstillelsesangst, tror jeg... Men håndleddsvarmere går bra:)

    SvarSlett
  9. Hei,den var bare lekker!Ser det er Sandnesgarn,er oppskriften også derfra?
    Hilsen Anne Marit

    SvarSlett
  10. Lenge siden jeg sluttet å strikke pga av nakken, men kan fremdeles falle i staver over mønster og garn. Så jeg skjønner deg godt! Dette blir sikkert fint.

    SvarSlett
  11. Vi er nok litt lettlurte noen og enhver..
    Men dette kommer til å bli virkelig fint !
    Lykke til !

    SvarSlett
  12. Hvis du har senebetennelse tendenser i hånda så anbefaler jeg deg "mansjetter" som strammer opp. De får du kjøpt på apoteket. Jeg kan ikke leve uten :)

    Hilsen Mette/koseligkoselig

    SvarSlett
  13. Den var fin!
    Verkande armer kjenner eg godt til....

    SvarSlett
  14. Hei
    Veldig fine farver du har valgt, er det mulig å få farve nr på garnet ?
    Kunne tenkt meg å strikke marius genser i di farvene du bruker

    SvarSlett
  15. ...jeg må sier, jeg har ligge mange garn hjemme og ikke all prosjekter ferdig, men garn kjøper
    er likefram herlig. Jeg ønsker deg mange gleder med strikke denne deilig tunika.... og pause med leser er alltid snill til kroppen og sjel.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  16. Fargekombinasjonen du har valgt fru T er nydelig. Håper du viser fram det ferdige resultatet når den en gang er ferdig. Sikkert lekker på kjølige sommerkvelden den tunikaen der. Jeg kjenner ikke Duo garnet. Er det relativt tynt? Hvilken pinne strikker du på?

    Fin kveld ønskes deg.

    SvarSlett
  17. Tunikaen din kommer til å bli kjempefin! Er også glad i farkekombinasjonen lyseblått og lysebrunt/beige som du har valgt. Blir spennende å se når du blir ferdig :) Ha en fin søndagskveld, og flott uke! :) Hilsen Ingrid

    SvarSlett