Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 27. januar 2013

Lørdagskvelden.....

Det var jeg som hadde ansvar for kokkelering
i går og serverte Mannen en tre retters middag....


Eksotisk rekesalat som varmt anbefales å prøve....




Andebryst med appelsinsaus...

Vi hadde kjøpt ett bryst til hver, men det var altfor mye. Ett
litt stort bryst er nok til to. I alle fall om man serverer flere
retter.....



Desserten var oreokake, noe jeg aldri har laget før....

Jeg spiste også denne selv om den er full av sukker og
karbohydrater. Den var god, men veldig veldig mektig....


- Posted using BlogPress from my iPad

9 kommentarer:

  1. Det ser jo helt smæshing godt ut da, og ja and er mektig!!! Og knallgodt :)
    Oreokake også...
    min gode venninne hadde oreokakestyle på sin bryllupskake, fy søren den var god!!! :)

    Hilsen Matvraket i Sandefjord ;)

    SvarSlett
  2. Wow! Det så nydelig ut!
    Her i huset var det taco på menyen i går, bestilling fra studentene som er hjemme i helgen :)

    SvarSlett
  3. Åj det så fantastisk godt ut! Så flink du er å kokkelere! Oreokake er virkelig nammis! Veldig mektig også, så det holder med et stykke. Den jeg lagde sist var heldigvis litt lettere, men samme gode smaken.

    Kos deg på en søndagskveld :) Her oppe skal jeg snart kjøre Simon barnebarn og katta hjem igjen :)

    SvarSlett
  4. 3 retterene så gode ut :-)
    jeg har smakt oreokake, men aldri laget den selv...skal prøve, for den er farlig god!

    Takk for hyggelig tilbakemelding av kassen min på veggen....har så liten gang at det må være noe som er ryddig .....blir bare rot med for mye dill og dall der ;-)

    Ha en fin kveld!

    klem tone

    SvarSlett
  5. Ser godt ut, jeg elsker and! Det er så inderlig godt, det er reker også, men slik oreokake er ikke min favoritt. Det er like greit, jeg er ingen sylfide, akkurat. Lever på tiden på no fat, high carb diett, mens jeg venter på operasjon. Gleder meg til mer normalt kosthold. Her i huset er det forresten husbonden som har overtatt det meste av middagslagingen, jeg er bortskjemt restaurantgjest nesten hver dag!

    SvarSlett
  6. Hørtes og så ut som en deilig treretters. Den rekesalaten vil jeg prøve som forrett en gang. Må jeg notere meg bak øret...

    SvarSlett
  7. Å så deilig de rettene så ut, namm :)

    Syns snøen skal slutte og lave ned nu både i nord og sør, syns vi har nok sne, lengter ettervår..hih..litt for tidlig sier kalenderen :O)

    Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett
  8. Mmmmm...så deilig !

    Heldig mannen din - her lages frittata med spinat, faktisk først gang.

    God start på en ny uke :)

    SvarSlett