Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 28. januar 2013

Lek i snøen...

Det snødde hele helgen på hytta og jeg bare måtte
ut for å leke meg litt i går ettermiddag....



Ikke bare lagde jeg engler i snøen, men trillet også
snøballer, store snøballer....



som blei til denne snømannen her....

Og Mannen..han hadde ikke noe tro på meg da jeg
sa jeg skulle ut for å lage snømann og engler i snøen....

Like lite tro som han hadde da jeg lagde snøhytte for
noen år siden...bare se HER


- Posted using BlogPress from my iPad

9 kommentarer:

  1. Haha! Flott snøhytte og snømann!
    Det er viktig å leike seg :-)

    SvarSlett
  2. Ja, du vet - må man, så må man! :-) Her har snoen na regnet bort og jeg er ikke lei for det...

    SvarSlett
  3. herlig og leke :)
    Ha en flott start på uken :)
    klem !

    SvarSlett
  4. Gøy å leke seg litt i snøen selv om man ikke er barn lenger:-) Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  5. Åhhh, så moro !

    Må innrømme laget snømann selv, for noen år siden.....noe måtte man jo gjøre med all snøen!

    SvarSlett
  6. Så bra å leke litt- det skulle man gjøre litt oftere! Stilig snømann- og fin snøhule (mannen din kunne vel ikke takke nei til den invitasjonen!) Ha en fin-fin dag! :-)

    SvarSlett
  7. Det er godt du tar vare på barnet i deg, herlige bilder!

    ha en flott dag!

    SvarSlett