Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 6. januar 2013

Ketil Bjørnstad......

Til musikken.....


Vi møter ungdom fra Oslo på 60-tallet som har en felles
lidenskap for klassisk musikk....

De er venner og rivaler og de lever under et veldig press
fra foreldre, pianolærere og seg selv for å bli den ultimate
pianisten... den som skal ha dette som levebrød og opptre
på de største scenene i verden....

En veldig god bok der du blir revet med i fortellingen...



- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Takk for tips! Kanskje på tide å ta opp igjen bekjentskapet med Ketil Bjørnstad :)

    SvarSlett
  2. Jeg tenker på Ketil Bjørnstad og pianospilling, right??? Jeg har ikke lest noe av han.
    Angående Kretaturen vår, så skal vi ikke på charter fru Tunheim ;) Vi flyr ned med rutefly og skal bo i leiligheter privat, sånn at vi reiser ikke med noe selskap. Min svigerinne og svoger eier leilighet der nede og vi skal i tillegg bo på bygda faktisk, hvor det ikke er så mye :) Heldigvis!!! Så vi er langt unna de store turistmaskinene på øya. Heldigvis får jeg si :)

    SvarSlett
  3. Åhhh, ja denne boken er fin :-) Leste den for mange år siden... Elsker både musikken og bøkene til Ketil :-) "Villa Europa" anbefales på det varmeste!! Det er kanskje min favoritt... ;-)

    Tove

    SvarSlett