Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 15. januar 2013

God morgen igjen....

denne gang fra hotellsengen i Ålesund.....



Akkurat nå kjennes det ut som jeg har den beste
jobben.....

Mine kollegaer og jeg pratet om det i går, hvor fort tiden
går når vi er på jobb. Timene bare forsvinner liksom. For
oss er 7 timer en kort arbeidsdag og den oppleves også
som veldig kort....

I dag skal vi fra Ålesund til Oslo og så til Düsseldorf og
tilbake til Oslo før vi avslutter med Oslo-Stavanger. Da
er plutselig ni og en halv time gått og jeg er hjemme
igjen, noen kroner fattigere og en ny bukse rikere....kjøpt
på salg i Trondheim i går....




- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Så flott at du trives med jobben din, det er viktig for helsa!
    Ha en fortsatt fin dag! :-)

    SvarSlett
  2. Fint det er god-stemning blant kollegane din nå.Det hjelper alltids, og gjør jobbhverdagen enklere :)

    Gdo tur, og grattis med ny bukse !

    SvarSlett
  3. Man er heldig om man trives i jobben sin :) Dagene går som regel mye fortere da.

    SvarSlett
  4. Ingenting er som å trives i jobben sin! Du er heldig du, og jeg ser masse fordeler du har :) Tenk så mye du opplever!

    Godt å shoppe, ikke sant ;)

    SvarSlett