Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 19. januar 2013

Tiger of Sweeden.....

En rask bytur i formiddag på jakt etter denne kjolen....







...men i kremfarge som Nina Owing brukte i Lørdagsrevyen
for en uke siden. Forøvrig så elsker jeg klesstilen hun bruker i
dagsrevyen og har sett at hun ofte har kjoler fra Tiger....




Jeg fant selvfølgelig ikke kjolen, men kom hjem med et par
ballerinas på salg....

Det morsomme er at på jobb for et par dager siden, så
kom en passasjer skridende inn i flyet med akkurat den
kjolen i kremfarge. Og jeg, jeg var kjemperask med å
spørre etter merke og hvor den var kjøpt...og ikke minst
mye ros av kjolen... Det var hun som bekreftet at det var
Tiger(noe jeg allerede hadde gjettet) og at hun hadde
kjøpt den på Sirkus i Trondheim....

Ergrelig for meg som hadde hele dagen i Trondheim på
mandag og ikke tok turen dit.....


- Posted using BlogPress from my iPad

8 kommentarer:

  1. Lekker kjole! Håper du får tak i den neste gang du er på kjolejakt. Skoa var fine :) Fant et par på salg i dag jeg og.

    SvarSlett
  2. Ja hun er veldig flott i tøyet. Klassisk og samtidig med en snert noen ganger :)

    Kikket på en Tiger kjole i byen i dag jeg også, på 70% tilbud, bare paljetter (hvit). Den var veeeldig fin, men ... den ble ikke med meg hjem altså :)

    God helg :)

    SvarSlett
  3. La oss håpe du snart skal fly til tr.heim igjen....

    Super fine ballerinaer, min favoritt sko type, har mange, og helt ærlig - får ikke nok av de !

    Denne fargen var utrolig fin, og flott detalj med sløyfen....god helg :)

    SvarSlett
  4. Jeg har også lagt merke til klærne hennes. Kjolen er fin! Kanskje du finner den et annet sted en annen dag!
    Gratulerer med nye sko i alle fall, lekre! :)

    SvarSlett
  5. Stilig kjole. Klassisk. Du finner den sikkert, du som ofte er på farten i ulike byer. Søte sko også.
    Var på salg i går jeg også. Nytt skiutstyr! Nå gjenstår bare å prøvekjøre dem. Her i nærmiljøet er det steinhardt og isete akkurat nå. Må kjøre lenger avsted, dvs 1 t. Har dere muligheter til å gå på ski hos dere?

    Strålende søndag!

    SvarSlett
  6. Fin kjole, får håpe du får tak i den etterhvert:-)

    SvarSlett
  7. Hmm..meinte at eg hadde lagt igjen ein kommentar her...men, men.
    Nydeleg, enkel og fin kjole. Du farter mykje rundt, så eg er sikker på at du får kjøpt deg ein slik.

    SvarSlett
  8. Takk..visste ikke at de fantes i Trondheim, men nå vet jeg det:))

    SvarSlett