Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 23. januar 2013

En god leseopplevelse....

det fikk jeg av denne boken....



Dette er fortsettelsen av den tidligere boken til
Henrik H Langeland, Verdensmesterene.

Nå er Lars, Hauk og resten av gjengen i tyveårene
og studenter som har flyttet hjemmefra. Langeland
har et språk jeg trives med å lese og også historien blir
jeg dratt med inn i.

Jeg har forstått at dette er en triologi og nå bare gleder
jeg meg til den tredje boken.


- Posted using BlogPress from my iPad

6 kommentarer:

  1. Det er så fint å fordype seg i en god bok !

    Så leit med strikking/erm/vondt...:(
    Uff, så leit, du får bare la det ligge ...

    SvarSlett
  2. Most of the time I can't get into a series unless the full series is published. I read a lone book in a series and the the dang author didn't write the next book, urgh!

    SvarSlett
  3. Alltid kjekt med lesetips. Må plotte den inn i bibloteksønskene mine.
    Klemz

    SvarSlett
  4. Looks like a good book and I appreciate reading tips. Thank you! Wishing you a truly happy New Year Mrs. Tunheim.

    SvarSlett
  5. Ny forfatter for meg. Takk for tipset!

    SvarSlett