Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 22. desember 2012

Treet er pyntet og bordet er dekket...

og vi er klar for kveldens førjulsselskap for
store og små...










Og blytung juletrefot i støpejern kjøpte jeg på Europris i går
etter tips fra en leser som har nesten samme type fot.

Og Mannen, han er kjempefornøyd! "Den beste foten vi noen
gang har hatt", sier han som alltid har jobben med å sko
juletreet.....

La en forhåpentligvis fredfull og harmonisk julehøytid
begynne.....vi er klar!


God jul !

- Posted using BlogPress from my iPad

16 kommentarer:

  1. Veldig lekkert bilde med utsnitt av det dekkede bordet! Kos dere med bordets gleder og hyggelig samvær :)

    SvarSlett
  2. Se der står treet pyntet og fint. Ha et hyggelignførjulsselskap.
    Jeg har også fått pyntet treet, med hjelp av en 7 år gammel gutt med sansen for ting som glitrer.
    I kveld skal vi i førjulsselskap/bursdag til min eldste datter sykepleiern. Hun fyller år på selveste julaften. Så leverte hun sin masteroppgave den 20. Des. , med tre små gutter og 80% lederstilling på sykehuset. Hun er dyslektiker og gjett om mor er stolt og ikke lite rørt. Jeg fikk en spesiell takk i hennes forord, og det er spesielt for meg.

    Ha en riktig god jul.
    Bente

    SvarSlett
  3. Ønsker deg og dine ei fredelig og god jul! :-)

    SvarSlett
  4. Se det, det meste er klappet og klart. God følelse!

    Klappet og klart er det langt fra her i huset. Men det ordner seg...

    Vil gjerne ønske deg og dine alt det beste for julen, Fru T. Hyggelig med vårt bloggbekjentskap, syns jeg. Takk for alle innspill og kommentarer. Det setter jeg pris på.

    SvarSlett
  5. DET var ein fin fot! Og Europris har vi her!!
    Ha ei riktig god jul!

    SvarSlett
  6. Den foten ser akkurat ut som min fra Åhlens, like fin. Lykke til med juleselskap!
    Brynedame

    SvarSlett
  7. Så fint at dere fikk tak i god og tung juletrefot !!!
    Det er viktig :)
    Jeg har vel årets stusseligste juletre, i følge mannen min så var det søren ikke lett å se at det treet var så grusomt. Vel jeg har pyntet etter beste evne og det drysser godt her hehehehe, men nå har jeg etter råd på Herlige Hjem på tv, gitt det en flaske sitronsaft. Så får vi se :)

    Nydelig bord du har pyntet. Jeg likte veldig godt de stjernene fra Riviera Maison som du har satt julestjernene i, det var kjempefint. Jeg takker for den ideen, nå skal jeg få kjøpt meg sånne jeg også :)

    Riktig god helg og førjulsdager .. straks er vi der :)

    SvarSlett
  8. Så flott hos dere, ha en riktig God Jul! Juleklem fra meg

    SvarSlett
  9. Ynskjer deg og dine ei god og fredeleg
    julehelg !
    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  10. Håper du hadde et koselig selskap!

    En riktig god og fredelig jul ønsker jeg deg!

    Juleklem fra Desirée

    SvarSlett
  11. Ønsker deg og dine en riktig
    God Jul!
    Klem♥

    SvarSlett
  12. Hei
    Ønsker deg en fin julehøytid!
    En riktig God Jul til deg og dine.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  13. Takk og det samme til deg og dine!
    Flott fot!
    Og jeg er klar :)
    Juleklem fra Østfold!

    SvarSlett
  14. ..igrunnen alltid besvær med den juletrefoten...

    ønsker deg God Jul,

    juleklem fra Jorunn

    SvarSlett
  15. God jul !

    Noe av det fineste med blogglandia, er alle fine tips man kan få og det omgående - me like :)

    SvarSlett