Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 14. desember 2012

Naturen har ikledd seg juledekoren....

her hos oss på Jæren....


Ikke at det relativt sett er så mye snø, men den er kommet
i mengder vi hverken er vant til eller forberedt på for vår
landsdel...




Gårdsrommet klarer vi ikke holde åpent og har bare laget en sti
til garasjen....




Og i kveld meldes det om storm så dette kan bli spennende. Jeg
er nå glad for å ha ferie og kan beundre snøføyka fra en varm og
lun stue.

Vi var i butikken i dag tidlig og nå kan jeg kose meg innendørs
med julekakebaking, lage julesylte og se flere av julefilmene jeg
kjøpte på Amazon.co.uk i fjor.

Og ikke minst så skal jeg se 3. episode av Lykke på NRK1 i kveld.....


- Posted using BlogPress from my iPad

8 kommentarer:

  1. Oij, mykje snø ja. Har høyrt på nyheitene at det var uventa mengder.
    Godt du har fått handla inn og kan nyte freden og roen heime.
    Her er berre litt snø og kaldt. Greit når den ligg i ro :)

    SvarSlett
  2. Ja, dette må da være "bildet" på:
    Winter wonder land - bare uvant at det er Jæren... uffameg, hører det er kraftg vind, som gjør det også vanskelig å holde veien måkt.

    Godt du har bunkret opp, hold deg inne - og kooos deg med alle dine hyggelig gjøremål :))

    Så håper jeg ikke du snør inne !!!

    GOD HELG, frue :))

    SvarSlett
  3. Litt flott da! Real vinter liker jeg. Sjøl om det kan bli ganske kaotisk når all snøen kommer på en gang.
    Håper den meldte snøstormen på sørvestlandet ikke skaper for mye trøbbel. Så nydelig for deg at du har fri.
    Riktig god juleferie!

    SvarSlett
  4. Velfortjent ferie:)) kos dere og nyt fridagene! Jeg skal ut å få noen hjem til jul før ferien starter her. God Jul til dere begge<3. Klem fra Fru Helgeland

    SvarSlett
  5. Jammen ser det voldsomt ut der nede hos dere! Ekstra voldsomt blir det vel når dere er så uvant med det. Skjønt: så store snøfall på en gang er jo ikke hverdagskost her på Østlandet heller. Hold deg varm! :)

    SvarSlett
  6. Godt du er innendørs, kos deg.

    Bente

    SvarSlett
  7. Ja i år var det visst dere som skulle få snø har jeg sett! Hællemåne... her er det bare et syltynt lag..

    SvarSlett
  8. Oj oj oj!!! Ja dette var uventa, men dere står han av!!! :)

    SvarSlett