Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 19. november 2012

Snille Studenten....

hadde bestillt et ekstra iPhonedeksel til bursdagen min i tilfelle jeg ikke likte det med perler....


Dette er håndlaget i Thailand med håndverket decoupage, som går ut på å dekorere en gjenstand ved å klippe og lime sammen farget papir...

Det kom i posten i dag og er aldeles nydelig. Jeg tror det må være til søndagsbruk...


Har du plutselig fått bloggverktøyteksten/redigering  på dansk selv om du har valgt norsk?

Sendt fra min iPhone...

13 kommentarer:

  1. Kjempefin!!! åh jeg ønsker meg iPhone jeg også :)
    Har en Nokia C7. ja ja :D

    ps. er det bedre med deg i dag Fru Tunheim? Jeg krysser fingrene!!!!

    SvarSlett
  2. Så heldig du var da, vakkert var det!

    Har tenkt mye på deg disse dagene, håper du står han av som vi sier her oppe!

    Klem til deg!

    SvarSlett
  3. Fin den også! Kjekt å ha noko å skifte med.
    - Og eg har plutseleg fått bloggverktøyteksten på engelsk...

    SvarSlett
  4. Veldig fint deksel! Og jeg har fått engelsk utgave i dag.

    SvarSlett
  5. Kjempe fint deksel!!!!
    Er det mulig å få hvite hvor det er å få kjøpt /bestilt ?
    Kunne tenkt meg å kjøpt et da jeg har fått meg IPhone :::))))

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kom i post fra Thailand og hun har kjøpt det på ebay...

      Slett
  6. Anna-Marie

    Så flott deksel til IPone.Foreløpig er det bare mannen min har IPone og denne passer vel ikke til en mann. Ønsker meg en slik når jeg engang for en selv.

    SvarSlett
  7. Fint deksel :)

    Ikke fått dansk, nei...men brått er alt på engelsk? Tro hvorfor....?

    Gode nyheter med SAS !!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg fikk den også plutselig på engelsk så endret jeg til norsk, men det blei dansk.

      Slett
    2. Nei nei nei, det kom fra USA og ble kjøpt på etsy.com :-)

      Slett
  8. Hos meg er det også blitt engelsk. Godt du nevner det, jeg trodde jeg måtte lete etter noen innstillinger jeg hadde kommet borti, men så er det blogger som driver med et eller annet.
    Nydelig deksel! Og nå hører jeg på nyhetene om løsningen i SAS. Håper det blir til å leve med for deg!!!

    SvarSlett
  9. Flott deksel :) Fin gave ♥ Håper du fikk gode betingelser på din arbeidsplass. - Og; hos meg er alt blitt engelsk.. Ha en finfin uke :)

    SvarSlett
  10. Dette likte jeg. Ballongferd-deksel. Tenk en gang å fare med en slik….

    Ang tekst, min ble engelsk over natten. Rare greier. Åssen ordner man opp i slikt da?

    SvarSlett